MetaPhysic framekitti

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.
Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Ok... Koska tuli sotkettua Syvärin Kilpuria hommaamassa -keskustelua niin nyppäsin tänne erilleen oman hankintani höpinöitä.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Tarinahan alkoi täällä:

No heitetään nyt tähän keskusteluun lisää löylyä... Tilasin justiinsa MetaPhysic framekitin hiilaripenkillä.

Saas nähdä onko kevyt ja jäykkärunkoinen värkki isoilla renkailla lupauksensa mukainen.

Tarkoitus on kasata nurkista löytyvistä, pääosin Campy (Super-) Record osista ja uudella SRAM Apex GXP compact -kampisetillä. Tuossa tulee 50/34 rattaat jotka korvautuvat itsetekoisilla 10% ovaaleilla.
Taakse tulee 6-lehtinen pakka piikin nousulla, löytyy 12, 13, 14 ja 16-piikkisellä alkavia. Vanteet Roval suorapuolatut.

Lowraceriin teen uuden tangon johon tilasin bar-end jarrukahvat ja vaihteet vaihtuu SRAM flat bar Double Tap -vaihtajilla, pistän varmaan samalla hiilikuituisen palkin siihen kiinni. Näin lowracerin jarrukahvat ja vaihdevivut siirtyvät MP:hen.

Saa nähdä paljonko painoa tulee, aika lähelle kymmentä kiloa pitäisi mennä. Hiilaripenkki siirtynee ainakin lumia odotellessa lowraceriin.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Toimitushan oli sitten ihan oma asiansa... tehdas ei tee kauppaa kuluttajien kanssa mutta suositteli jälleenmyyjää. Tämän kanssa lankattiin tilaus maksua vaille parissa päivässä.

Sitten maksu oli jälleen "yhtä riemua", kauppiaan EU-tilinumerossa oli vika ja Danske pankin pers-systeemi tökki työkoneella niin rajusti että meinasi hermot mennä. Lopulta kauppias vahvisti suorituksen ja kuittasi välittäneensä tilauksen tehtaalle jonka se vahvisti minulle erikseen.

Sitten alkoi odottelu, kun tiedustelin viikon päästä toimitusaikaa vastattiin tehtaalta että kolme viikkoa. Sitten alkoi radiohiljaisuus ja pari viikkoa sitten piti jo emailitse ärähtää ja ilmoitin olevani huolestunut tilanteesta. Seuraavana päivänä alkoi tulla tietoa, tehdas on kuulemma "FULL of work" ja jotakin tavaraa on toimittajilta jälkitoimituksissa.

Lopulta, tällä viikolla (viides tilauksesta), ilman eri ilmoitusta tuli UPS:lta mailia että paperit on tehty ja runkokitti lähti liikenteeseen Barcelonassa. Tätä kirjoittaessa viimeinen kirjaus on Saksanmaalla joten UPS:n viiden päivän toimitusaika ei tainnut toteuta... toisaalta ei sivuillaan kerrottu onko kyseessä kalenteripäivät vai arkipäivät.

Viimeksi muokannut mhelander, 09 Loka 2011, 03:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Sitten noista osista joilla MP läjätään:

Noniin, edelleen odottelen MP:n runkokittiä mutta sain tuunattua siihen tulevat osat valmiiksi:

Kuva

Osat ovat siis:

  • SRAM Force takajarru

  • Campagnolo Super Record (80-lukua) etujarru

  • SRAM Apex kampisarja, GXP keskiöllä brittijengoilla ja omavalmisteisilla 50- ja 34-piikkisillä 10% ovaaleilla rattailla, 5 astetta ennakkoa

  • Simpan pilipali MTB-polkimet

  • Campagnolo Doppler -vaihdevivut (lowracerista)

  • SRAM X.9 10sp middle-cage takavaihtaja (tulee lowracerista)

  • SRAM X.9 2x10 etuvaihtaja (tulee CRC:ltä)

  • Tektro TL720 tangonpää jarruvivut (tulee CRC:ltä)

  • Vaijerit, niitä löytyy lowracerin virittelyn jäljiltä...

Kuva

Tässä rattaat, Roval suorapuolatut... 18 pinnaa edessä ja takana 24. Pakkana 6-vaihteinen 12-piikkisestä yhden nousulla. Eteen tuli Continental Podium 19mm ja taakse Schwalben Milano "lenkkigummi" joka saattaa heilahtaa talveksi Campy+GP4 rattaseen eteen.

Ketju on KMC:n 8-vaihteisen joka on pesty lowracerin n. 1000 km:n ajon jäljiltä.

Näillä mennään ainakin syksy ja ehkä talvikin, sitten kun budjettia löytyy tilaan Double Tap 2x10 vaihdevivut, 10-lehtisen pakan (11-23) ja ketjut...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Joo ja tulihan ne osat punnittua 90-luvun max 1kg:n led-näyttöisellä keittiövaakalla :

  • 67 g - Suunto (Mavic) pistoakseli eteen

  • 89 g - Campagnolo Record pistoakseli taakse

  • 147g - SRAM Force jarru

  • 174g - Campagnolo Super Record jarru

  • 160g - Campagnolo Doppler vaihdevivut + kiinnitysosat + takavaijeri

  • 342g - 13-18 6-vaiheinen pakka (huti mittaus, 12-piikkinen lienee vähän kevyempi)

  • 888g - SRAM Apex kampisarja + keskiö + omavalmisteiset 50/34-hampaiset lehdet

  • 253g - Schwalbe Milano tuubirengas

  • 236g - Continental Podium tuubirengas

  • 698g - Roval suorapuolattu eturatas, 18 pinnaa

  • 842g - Roval suorapuolattu/1-ristiin takaratas, 24 pinnaa

Summa summarum näistä osista: n. 3.9 kg. Lisäksi MP:n 4.47 kg runkokitti + hiilikuitupenkki, CRC:n painot etu- ja takavaihtajalle sekä tangonpää jarruille yht 525g tulee yhteensä vajaat 8.9 kg :shock: eli kevyt pyörä on tulossa...

Edit: takavetosen kirous, 3-kertainen ketju oli unohtua... 900g tasan lowracer-mitassaan joten alle 10-kilonen näyttäis olevat MP:stä tulossa.

Painoista puuttuu vähän vaijerin pätkiä sekä tankoon gummiset kädensijat.

Punnitsin muuten takarattaan täydellisenä sekä Hope + 60mm hiilari rattaan. Painavat saman verran eli muistaakseni about 1400 g. Roval-eturatas oli 890g. Mittausvälineenä hullujen päivien matkalaukkuvaaka max 50 kg / 50 g tarkkuudella (ei tarkistettu), ja molemmat rattaat tuubirenkaineen ja pistoakseleineen.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Lisää spekulointia painoista... polkimia en punninnut (koska harva pyörä myydään/mainostetaan poljinten kanssa), itse todennäköisesti ajelen Shimanon SPD-SL -polkimilla.

9-vaihteisella voimalinjalla ei paino juuri putoa; ketjut kun painaa about 300 g per setti ollen näin lähes grammallen (tai jokusen kymmenen tarkkuudella) saman painoisia kuin 8-vaihteisellekin. Jos ei siis lähdetä höpöttelemään ontoilla tapeilla tms.

10-vaihteisen ketjut painavat n. 40g per setti vähemmän (PC-971 vs PC-1071) eli painoon -120g. Heittämällä Hope Pro III + Arc en Ciel rattaan taakse ja siihen 10-lehtinen pakka (PG-1070 painaa +40g vs PG-970) painoon -222g. Vaihtamalla Double Tap 2x10sp vaihdevivut painoon +88g (vähän epämääräinen, ei vahvistettua lukua mutta on ne painavammat kuin Dopplerit). Kokonaissäästö siis 254g...

Näin pyörä painais 10-vaihteisena jetsulleen 9.5 kg.

Vaihtamalla taakse hiilarikiekon painoa tulee lisää hävyttömät 134g. Painon säästöllä ei kannata näköjään alkaa juuri korottelemaan osien laatua. Suurin paino tulee kiekoista ja ketjusta. Muut hukkuu kohinaan...

Hieman paino tippuu jos hankkii SRAM Rival (tai Force) jarrusetin joilla poistaa Campyn jarrut molemmista nojakeista (-34g). Tällöin kummatkin pyörät huomioiden ei vanhoja osia olis kuin Campyn kammet lowracerissa ja Roval-etupyörä MP:ssä. Ehkä ton etupyöränkin vois tehdä uusiksi tilaamalla kinkkilästä toisen 60mm hiilarivanteen ja ehkä Hope-napa... ja se painais 712g 32 DT Revolution 2/1.5 pinnalla.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

jori kirjoitti:

Paljonkos se vaaka sitten näytti, vaiko juuri tuon 900g. Oli vain niin pyöreä summa, että en oikein tästä tekstistä käsittänyt onko tuo 900 punnittu vai laskettu.

Vaaka näytti KMC-ketjulle tasan 900g. Se on M5 lowracer -mittainen (pari lenkkiparia ylipitkä) ja lyhenee MP:lle.

jori kirjoitti:

MItäs leveyttä nämä kymmenvaihteisten ja ysivaihteisen ketjut ovat. Minä olen käyttänyt seiska-pakassani 1/2" X 3/32". Onko se samaa kuin ysissä, ja kympissä käytetään tätä 1/2" X 1/8", vai onko noita vieläkin kapeampia ketjuja.

Seuraavia löytyi KVG-menetelmällä :

  • 10-vaihteisen PC-1071 on 1/2" x 3/32" ja painaa 264g

  • 9-vaihteisen PC-971 on 1/2" x 3/32" ja painaa 298g

  • yli 3-vaihteisille PC-870 on myös 1/2" x 3/32" ja painaa 310g.

Eli erot yo ketjujen välillä tulee siitä kuinka paksut ulommat levyt ovat ja samalla paljonko pinnit tulevat läpi. Kyseiset mitat ovat ketjurattaiden hampaita varten. Näin 10-vaihteisen ketju käy kaikille 5-10 lehtisille kasettivaihteille ja etulehdille. Sheldon Brown sanoo että "parempaa" ketjua voi käyttää "köyhemmän" pakan kanssa mutta vaihdot ei ehkä suju yhtä hyvin kuin oikealla ketjulla.
Näin varmaan on, 8-vaihteisen ketjun sivut laahaa jo vierekkäisiä lehtiä 9-lehtisellä pakalla, voi silti toimia nippa-nappa kun kitkavivuilla käyttelee ja pitää korvat auki.

Kun osat ohenee, vähenee paino ja hinta nousee. 8-vaihteisen ketju maksaa 15 €, 10-vaihteisen jo 40 € (Bike24).

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

jviirret kirjoitti:

Tuommonen halpa 7-vaihteisen ketju painoi noi 300g/paketti. Sitä meni mun highraceriin tasan 2,5pakettia ja lowraceriin 20cm vajaa kolme pakettia. Vähän outoa jos kapeampi ketju painaa enempi.

Jukka

Kaikki mun painot on 114-lenkkisille ketjuille ja kauppiaiden/valmistajan mukaan. Punnitsen sitten ylimääräiset osat jos kehtaan kuten katkaisemattomien painon.

Ei kapeampi paina enempää, miten se voisi kun sivulevyt on ohuempaa materiaalia ja tuohon hintaan jo tapitkin on onttoja.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

terppa kirjoitti:

10-vaihteisen kulutusosissa vissiin ennakointi kannattaa eli tarjousaikaan kannattaa tilata, hintaerot on ihan paperirahaa. Chainreactionilla halvin kymppiketju on 21.21€/kpl kun tilaa vähintään kolmepakettia (116 linkkinen 280g) nyt ois vielä 27. päivään saakka ilmainen rahti. Maallikolle ei vaan ole ihan avautunut mitä laatu/ominaisuuseroja numerosarjojen taakse kätkeytyy.

Keveä pyörä on sinulle tulossa :wink:

Ihan totta :)

Toisaalta, onko sillä eroa maksaako ketju 15 € vai 30 € kappale jos oletettu käyttöikä on 2-3 v ? Ehdin KMC:n ketjulla tonnin ajeleen ja siinä ei ole mitään kulumaa/venymää. SRAM PC-971 ketjulla on nyt ajettu yli 3500 km ja sama juttu. Sama pätee takapakkoihin; jos on jonkun kympin kalliimpi mutta painossa säästää niin ei ehkä kannata säästellä. Jos siis kilpuria rakentelee...

Jos ajattelee normaalilla kuluvien osien kuoletusajoilla niin kalliiksi ei tule ajaminen kummallakaan vaihtoehdolla. Kun vaan voisi vastustaa kiusausta päivitellä silloin tällöin jotakin muuta kivaa (ja kallista) osaa...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Syväri kirjoitti:

Sulla onki sitte hyvin pullat uunissa kun osatkin taitaa jo olla kaikki?
Mää maksoin tänään kun pyydettiin. Kirpaisi. Ja tilasin myös perälooran :)

Just joo ;) mulla on peräboxi suunnitteluasteella... ajattelin tehdä molempiin kunhan olen mieleiseni suunnitellut tai nähnyt. Tää ei ole paha:
Kuva

Eli vähän tuohon tyyliin. Edelleen kiinnostais tehdä patjamuovista ulkopinnat mutta sisälle renkaan ympäri hiilikuidusta tiukasti paikallaan pysyvä "runko" ja näin mahdollisuus survoa tavaraakin sisään.

Tässä on heppu tehnyt kevyen velon nimen omaan patjavaahdosta:
Kuva

Menetelmä on ollut lämmittäminen ja muotoilu, ja sitten palojen liimaus yhteen. Ei muotteja.

Tuli muuten mieleen semmonen että jos innostun hommaamaan vielä uuden eturattaan teen senkin vanhalle Arc en Ciel -vanteelle, mutta tällaisella navalla :
Kuva

Eli markkinoiden kevein ja vähiten tehoa ottava napadynamo. Tähän vielä kaveriksi dynamon perään 3-asentoinen kytkin (pois/valot/laturi) ja elektroniikkaa jolla USB-lataus (kännylle/GPS:lle) ja Ixon IQ:lle niin avot.

Hintaa näyttäisi olevan 210 € ja painoa tulis Roval-eturattaaseen verrattuna himpun yli 200g (rattaasta, muut optiot vielä päälle). Jos siis nuo lenkit vielä tästä pitenee.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Syväri
Sisällöntuottaja
Viestit: 1236
Liittynyt: 24 Kesä 2011, 14:35
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja Syväri »

Patjavaahto vaan ottaa damagea kontaktissa äiti maan kanssa :D

Huono kuva sisältä näköjään.. no, se on rumempi kuin mitä kuva näyttää. Mietinkin jos tekis tästä muotin eli käyttäs pari kiloa kittiä tähän ja siihen sitten tekis varsinaisen boxin?

Pätevän oloinen napa, niin on kyllä hintakin

http://i296.photobucket.com/albums/mm17 ... va0079.jpg
http://i296.photobucket.com/albums/mm17 ... va0078.jpg

Viimeksi muokannut Syväri, 13 Loka 2011, 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

mhelander kirjoitti:

Sitten alkoi odottelu, kun tiedustelin viikon päästä toimitusaikaa vastattiin tehtaalta että kolme viikkoa. Sitten alkoi radiohiljaisuus ja pari viikkoa sitten piti jo emailitse ärähtää ja ilmoitin olevani huolestunut tilanteesta. Seuraavana päivänä alkoi tulla tietoa, tehdas on kuulemma "FULL of work" ja jotakin tavaraa on toimittajilta jälkitoimituksissa.

Muutama sana lisää vielä tästä: muista foorumeista selvisi että MP on valmistanut edellisen runkosarjan joskus huhtikuun paikkeilla ja toimittaneet sitä jälleenmyyjillekin. Siksi artikkeleissa jokainen kehuskeli viiden päivän toimitusaikaa (=UPS 5-day service).

Ja kysyntä on näköjään yltynyt koska tilatessani ei tehtaalla ollut enää varastossa runkoa saati sitten muuta tilpehööriä. Ovat kuulemma tehneet 2012 erän ihan hiljattain jota nyt sitten toimitellaan. Samalla näytti veroton hinta nousseen noin 100 €. Josta ei tullut etua minulle; ihmettelinkin sitä että miksi veroton+verot % oli suurempi rungolle kuin osille, ainoa järkeen käypä perustelu on että myyvät 2012 hinnoilla ja -runkoa.

Kampe on nyt jatkanut matkaa Helsingistä tänne susirajan suuntaan... joten voipi olla ettei lunta ole paljoa maassa kun käyn vielä maantielenkeillä koeponnistamassa.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Noniin, nyt piti jo soittaa UPS:lle kun ei ole Tampereen jälkeen tullut seurantaan merkintöjä. Asiakaspalvelu vakuutti että paketti on tänään jakelussa joten saa nähdä joko kohta pääsee kasaamaan.

Vaatii tietysti että joku on sitä kotiosoitteessa työaikana vastaanottamassa... tai sitten pitää noutaa jostakin varastolta.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja terppa »

mhelander kirjoitti:

Noniin, nyt piti jo soittaa UPS:lle kun ei ole Tampereen jälkeen tullut seurantaan merkintöjä. Asiakaspalvelu vakuutti että paketti on tänään jakelussa joten saa nähdä joko kohta pääsee kasaamaan.

Vaatii tietysti että joku on sitä kotiosoitteessa työaikana vastaanottamassa... tai sitten pitää noutaa jostakin varastolta.

Se on kohta Oulussa joulu :wink: Oisko joku vaan unohtanu Tampereella lukea viivakoodin kuormaa tehdessä? Mulla noita paketteja tuli useammassa erässä dhl:n kautta ja ne tuli Turkuun ja sieltä Helsingin kautta Vääksyyn, yhdessä paketissa oli jotain kun koneen mukaan se olisi aamulla ollut Turussa mutta tuli kuitenkin Vääksyyn, sitä en jaksa muistaa oliko sen paketin kohdalla päivän ylimääräinen viive kun yhdessä paketissa oli... Ei saisi maalata pirua seinälle ja ot-jutut pitäisi kirjoittaa omalle osastolle mutta meilläpäin liikkuu tarina "kuinka tehdä täydellinen murha?" Tehdään murha ja lähetetään ruumis Kiitolinjalla johonkin niin se ruumis häviää varmasti matkalla eikä löydy :D

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: MetaPhysic framekitti

Viesti Kirjoittaja mhelander »

:)

Pakettia ei tosiaan oltu kirjattu sitten Tampereen joten oli tullut sitten kotiovelle aamupäivällä.

Hipsuttelin sitten töistä hiukka normaalia aikaisemmin ja läjäämään... eilisen puolella tuli valmiiksi ja on suoraan ajokunnossa. Ajamiset jää keskiviikolle, pitää nukkua vähän välillä.

Painoa kaikkineen tuli 10.95 kg, mukana myös polkimet ja Ventisit-pehmuste. Vaijereita on liialla kuorilla kun pitää varautua Douple Tap vaihtajiin.

Otan kuvia aamusella jos kerkeän ennen töitä...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin