Miten ja mistä sais Python nojapyörän?

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Miten ja mistä sais Python nojapyörän?

Viesti Kirjoittaja jviirret »

terppa kirjoitti:

Jos jollakulla on tarpeeton pythonin raato, runko tai koko peli niin kannattaa tarjota, saattasin ostaa pois kuleksimasta ja syyssateilla aloittaa asfaltti-ihottuman hankinnan :)

Tämä "raato" lojuu vieläkin jouten: http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... 62&p=14847

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: p300 - ajoharjoittelua

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Innostuin ja kävin vetään toisen lenkin. Noin niinkuin lämmittelyksi huomista puolimaran juoksua varten.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: p300 - ajoharjoittelua

Viesti Kirjoittaja terppa »

jviirret kirjoitti:
terppa kirjoitti:

Jos jollakulla on tarpeeton pythonin raato, runko tai koko peli niin kannattaa tarjota, saattasin ostaa pois kuleksimasta ja syyssateilla aloittaa asfaltti-ihottuman hankinnan :)

Tämä "raato" lojuu vieläkin jouten: http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... 62&p=14847

Jukka

Periaatteessa kiinnostaisi mutta ilmoituksen perusteella ei sovellu alle 180 cm pituiselle niin taitaa kaatua siihen :? mä olen 168 cm lyhyt. Tekniikan saisi kehitettyä viimeistään syksyn poliisihuutokaupasta.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: p300 - ajoharjoittelua

Viesti Kirjoittaja jviirret »

terppa kirjoitti:

Periaatteessa kiinnostaisi mutta ilmoituksen perusteella ei sovellu alle 180 cm pituiselle niin taitaa kaatua siihen :? mä olen 168 cm lyhyt.

Joo, ei kannata tuosta alkaa muokkaamaan, helpompi tehdä alusta asti uusi.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Miten ja mistä sais Python nojapyörän?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kantsii harkita tuota itse tekemistä. Siinä oppii kyllä melkoisesti enemmän koko asiasta. Täältä saa hyvää apua. Kokeile vaikka Nokialla mun pyörän mittoja itelles - ajamista ei ehken siinä kantsi treenata.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Miten ja mistä sais Python nojapyörän?

Viesti Kirjoittaja terppa »

Pastori kirjoitti:

Kantsii harkita tuota itse tekemistä. Siinä oppii kyllä melkoisesti enemmän koko asiasta. Täältä saa hyvää apua. Kokeile vaikka Nokialla mun pyörän mittoja itelles - ajamista ei ehken siinä kantsi treenata.

Itse tekeminen on varmaan se vaihtoehto mihin pitää turvautua. No pitää laatia virallinen osto-ilmoitus kun kotiutuu josko tärpäisi. Sinulla on hyvin dokumentoitu rakentaminen eli siinä mielessä aloittaminen olisi helpompaa mutta omat taidot tuntien toteutus olisi vähän sinne päin... No ois kyllä hieno sanoa, että on itte tehty ja virallisen kylähullun mainekkin houkutteleisi :) sen luulisi tuollaisella pelillä irtoavan :mrgreen:

Jos ei ostamalla tärppää niin voisi kumminkin poliisihuutokaupasta hankkia rakennusmateriaalia rakennus inspiraatiota varten. Aina välillä on mahdollisuus levittää vehkeet talliin viikoksi tai kahdeksi mutta hitsaamaan joutuu ulkona.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Miten ja mistä sais Python nojapyörän?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mulla on se eemelin vanha pyörä täällä Joensuussa. Laitan sen Nokialle ajokuntoon. Kuiteskin joku aina haluaa kokeilla ja hyvä on tommoinen jossa on enemmän säätövaraa. Jos sulla on oikein kiihkeä harjoittelutarve niin voit ottaa sen mukaasi syksyksi. Tai sitten tuon sen sulle pari viikkoa myöhemmin kun tulen pitämään makkaratehdasta siihen Hollolaan.

Keväällä kone voisi sitten olla kokeilijoiden käytössä täällä Joensuussa. Voin sen vaikka ohikulkeissa napata joskus talvella.

Kyllä se puolessa vuodessa selkiää, sairastutko pythonismiin. Sitten voi miettiä kuinka sporttisen kulkineen tekee/teettää tms.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Miten ja mistä sais Python nojapyörän?

Viesti Kirjoittaja terppa »

Pastori kirjoitti:

Mulla on se eemelin vanha pyörä täällä Joensuussa. Laitan sen Nokialle ajokuntoon. Kuiteskin joku aina haluaa kokeilla ja hyvä on tommoinen jossa on enemmän säätövaraa. Jos sulla on oikein kiihkeä harjoittelutarve niin voit ottaa sen mukaasi syksyksi. Tai sitten tuon sen sulle pari viikkoa myöhemmin kun tulen pitämään makkaratehdasta siihen Hollolaan.

Keväällä kone voisi sitten olla kokeilijoiden käytössä täällä Joensuussa. Voin sen vaikka ohikulkeissa napata joskus talvella.

Kyllä se puolessa vuodessa selkiää, sairastutko pythonismiin. Sitten voi miettiä kuinka sporttisen kulkineen tekee/teettää tms.

Jos Eemelin vanha tosiaan joutaa niin mielelläni ottaisin kokeiltavaksi, jos vaikka Nokialla? Kokeilunhalu tosiaan vähän poltteleisi ja varmaan näkemys jonkun ajan perästä syntyy kannattaako huudella huutokaupassa vai oisko vaan hiljaa :) tai sen verran raatoja taitaa olla nurkissa, että niistä jo syntyisi, mitä nyt sopivan kokoisia vanteita silmälläpitäen voisi huudella, syksyn poliisihuutokaupassa aika asialliseen hintaan on tavara vaihtanut omistajaa.

Jätkässähän on piileviä kykyjä :wink: kaiken lisäksi makkaramestari :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin