Pysyyko pythonautti pythonauttina, ja miksi?

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.
Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Pysyyko pythonautti pythonauttina, ja miksi?

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Aika monella tuntuu nyt olevan python-projekti käynnissä tai ainakin haaveissa. Mutta mitenkäs jo olemassaolevat pythonautit, pysyvätkö he pythonissa, vai siirtyvät johonkin muuhun?

  • Eemeli ja Jukka ovat rakennelleet ja ajaneet, mutta vaihtaneet muuhun ajokkiin. Eemeli toki nyt kinneriin, mutta sitä ennenkin jo muunlaiseen nojakkiin
  • Pastori ainakin toistaiseksi ajelee muulla
  • Esko Meriluoto voitanee laskea pythonautiksi, ja ajaa edelleen
  • Ralii ajaa edelleen, tosin ei kai aja paljon

Onkos Suomessa muita pythonautteja?

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Pysyyko pythonautti pythonauttina, ja miksi?

Viesti Kirjoittaja jviirret »

tavasti kirjoitti:

Aika monella tuntuu nyt olevan python-projekti käynnissä tai ainakin haaveissa. Mutta mitenkäs jo olemassaolevat pythonautit, pysyvätkö he pythonissa, vai siirtyvät johonkin muuhun?

  • Eemeli ja Jukka ovat rakennelleet ja ajaneet, mutta vaihtaneet muuhun ajokkiin. Eemeli toki nyt kinneriin, mutta sitä ennenkin jo muunlaiseen nojakkiin

Joo, pythonilla ajelut on jääny. Tuli tehtyä se silloin kun rakennus into oli kovimmillaan. Silloin yrittelin vielä keksiä nojakkia jolla voisi ajaa ympäri vuoden, python ei oikein sellaiseen sovi, eikä soralle, eikä huonolle asfaltillekkaan jota mun työmatkasta tuolloin oli 2/3osaa. Sadekelissäkin pitäisi olla kunnon suojat. Niin se vaan sitten jäi, kuten ainakin 10 muutakin pyörää...

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pysyyko pythonautti pythonauttina, ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mulla on p300 paloina hyllyssä. Syynä mulla on viimevuoden jalkaongelmat - tuntui että jaloilla ohjaaminen kuormitti hiukan muutenkin vaurioitunutta polvea.

Aion rakkineen vielä kasata - maalata kunnolla ja pitää ajokunnossa sekä ylläpitää ajotaitoa.

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: Pysyyko pythonautti pythonauttina, ja miksi?

Viesti Kirjoittaja irakas »

Jos Esko on pythonautti, niin olisin minäkin, jos ajelisin Komsalla eli SH6:lla:

21012008 Komsa.jpg

Niinkuin olen jo monesti aikaisemmin sanonut, on tuollaisella mukava pyöriskellä lyhyitä matkoja, mutta pitemmillä matkoilla rupeaa paikat kipeytymään. Jos SH6 olisi minun ainoa nojakki, niin varmasti vartalo tottuisi siihen ja ajelisin sillä jatkuvasti, mutta, kun on paljon mukavampia ajokkeja käytettävissä, jää Komsalla ajelu vähiin.

Ajot SH20:llä http://farm9.staticflickr.com/8078/8404 ... cf20_z.jpg jäävät vähiin samasta syystä. Ei tartte paljon ajella, kun jo polvi- ja lonkkanivet alkavat kipuileen. Ei vaarin nivelet siedä sellaista epätavallista rasitusta.

Olen ollut ja olen edelleen sitä mieltä, että hyvässä nojapyörässä kädet ohjaa ja jalat polkee. :mrgreen:

Sakari

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Vastaa Viestiin