Hifi maantienojapyörä!

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.
Avatar
lowrides
Site Admin
Viestit: 592
Liittynyt: 22 Elo 2007, 21:26
Paikkakunta: Lontoo

Viesti Kirjoittaja lowrides »

Nopea vastaus, näin Eco-Tripin aattona...

Hyvin pelittää ainakin minun omani. Ajettu noin 1000 km nyt. Suurin osa ilman katetta, mutta eilen pistin kiinni Eco-Trippiä ja tämän päiväistä PM-tempoa varten.

15 km aikaan 18.50. Voitto tuli ylivoimaisesti, yli 20 sekunnin erolla seuraavaan polkijaan. Viimeksi hävisin samalle kaverille melkein 2 minuutilla, joten pyörä todella toimii. Ja on sitä "vähän" enemmän treeniäkin alla.

Joka tapauksessa tyytyväinen olen. Säätämisessä meni kyllä aikaa ja vielä menee, mutta se on sitten vain pilkun viilaamista. Valitut osat ovat toimineet hyvin, takapakka on vain hiukan vääränlainen, joskus tekisi mieli pienempää vaihdetta. Lähetän kuvia sitten E-T:n jälkeen.

accro
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Elo 2008, 21:16

Viesti Kirjoittaja accro »

lowrides: dutch cassette valittu? Jyrkimmät mäet ongelmina?

Avatar
lowrides
Site Admin
Viestit: 592
Liittynyt: 22 Elo 2007, 21:26
Paikkakunta: Lontoo

Viesti Kirjoittaja lowrides »

Ei ollut dutch cassette itseasiassa, vaan cassette for medium hills. Oikea valinta olisi ollut jotakin tämän ja mäkisen maaston väliltä.

    accro
    Viestit: 9
    Liittynyt: 04 Elo 2008, 21:16

    Viesti Kirjoittaja accro »

    Ah, itse ajattelin juuri tuota medium hillsiä. Olisiko parempi vaihtoehto triple crankki ja medium takapakka?

    Avatar
    tavasti
    Pistosuojattu sisällöntuottaja
    Viestit: 2746
    Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
    Paikkakunta: Kangasala
    Viesti:

    Viesti Kirjoittaja tavasti »

    lowrides kirjoitti:

    15 km aikaan 18.50.

    Selkeästi laiton peli! Jos kaveri ajaa keskinopeuksia (48 km/h) jotka ovat yli mopon huippunopeuden, täytyy kyseessä olla rekisteröimätön kevytmoottoripyörä!

    Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

    "... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

    Vastaa Viestiin