Tadpolien puolesta puhuu vahvasti se, että valtaosa velomobiileista on tadpoleja.
Heh. Valtaosakortti.
Valtaosa väestöstämme on lihansyöjiä ja se puhuu lihansyönnin puolesta.
EDIT: niin, siksi varmaan tadpole - kun ei ole ollut muita vaihtoehtoja mielessä - kehitysprosessit on niin vaiheessa, ja se nyt sattui olemaan tadpole jonka päälle ekaksi koppa tuli pläjäytettyä.
Minä kiinnitin myös huomiota siihen että Scorpionilla on tadboleja ja myös tuolla bent.lv llä.Tuttu sanoi että hän sai deltasta pyörät ajaessa toiselta puolelta irti maasta
Tadbolessa on ilmeisesti aina yläohjaus.deltalla kädet ei väsy jos on alaohjaus.minusta tadbole vaikuttaa ainakin nopeassa vauhdissa vakaammalta mutta deltan saa helpommin varastoitua, pystyyn.
Minä kiinnitin myös huomiota siihen että Scorpionilla on tadboleja ja myös tuolla bent.lv llä.Tuttu sanoi että hän sai deltasta pyörät ajaessa toiselta puolelta irti maasta
Tadbolessa on ilmeisesti aina yläohjaus.deltalla kädet ei väsy jos on alaohjaus.minusta tadbole vaikuttaa ainakin nopeassa vauhdissa vakaammalta mutta deltan saa helpommin varastoitua, pystyyn.
Kyllä tadpolellakin saa toisen puolen ilmaan kun sopivan jyrkästi kovassa tai vähemmän kovassa vauhdissa kääntyy. Ei toki ihan helposti mutta saa kuitenkin.
Ei mun tadpolessa ainakaan ole yläohjausta. Ohjauskahvat ulottuvat kyllä aika korkealle mutta kyllä se silti on alhaalta päin ohjattu.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
mutta kuitenkin tadbolessa käsiä ei voi ohjatessa pitää mukavasti alhaalla niin kuin deltassa
En tekis tuommosta päätelmää. Monenlaisia ohjauskahvoja on molemmissa pyörätyypeissä Mikä sitten on kellekin mukava käsien paikka, on ilmeisesti kovin yksilöllistä.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Muuten oon sitä mieltä, ett olis jo hyvä saada ki:llekin nojapyörä alle kun sitä on yli neljä vuotta etsitty, kissojen, koirien ja koko foorumin voimin
Vanhemmat aina sanoivat, ettei köyhän kannata ostaa halpaa mutta en aina oo ihan varma (enkä ny tarkota haukkua ki:tä köyhäks). Kun ei se eka nojakki yleensä kuitenkaan oo se viimenen ja paras, ehkä kannattaa ostaa ekaks halpa, päivittää myöhemmin parempia osia tai ostaa parempi pyörä kun tietää mitä tahtoo ja millasia ominaisuuksia arvostaa.
Jos luulet, ett jousituksen tarttet joka tapauksessa, jonkinlainen iskunvaimennin kannattanee pyörässä olla, jonka voi vaihtaa parempaan myöhemmin. Yksi vaihtoehto on, käyttää paksumpia kumeja mutta niille pitää sitten rungossa olla tilaa. Vaikeeta on tietää ja osata ekalla kerralla valita oikeet osat ja pyörä - osta siis joku
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Muuten oon sitä mieltä, ett olis jo hyvä saada ki:llekin nojapyörä alle kun sitä on yli neljä vuotta etsitty, kissojen, koirien ja koko foorumin voimin - osta siis joku
Aivan samaa mieltä. Pois turha jahkaus ja ostaa vaan jonkun halvan. Muutama tuhat kilometriä selkeyttää ajatusta kummasti.