Azubin uusi trike

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Azubin uusi trike

Viesti Kirjoittaja PW »

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
yaana
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 671
Liittynyt: 07 Kesä 2015, 18:01
Paikkakunta: Porvoo

Re: Azubin uusi trike

Viesti Kirjoittaja yaana »

Mä olenkin odottanut käyttäjäkokemuksia. Ensimmäisestä tiiseristä lähtien tämä on näyttänyt todella mielenkiintoiselta. Olisi upeeta päästä koeajamaan tämmöinen. Onneksi hinta on sillä tasolla, että hankintaa pitää ihan tosissaan harkita ja olla varma että ajaa vuosittain paljon.

T-Triksestä takajousitettuun TriConiin vaihtaminen olisi vain pieni parannus. Siinä vaiheessa toki vaihtoehtoina olisivat muutkin valmistajat. Mulla on tässä kova pähkiminen, että viritänkö vielä ensi kesäksi Tetristä mukavammaksi vai joko kilahtaa tilaus uudesta.

Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Azubin uusi trike

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Ei maksa paljon pehmusteiden lisäys, jotta näet, onko edes tarvetta haaveilla vaivaa ja huoltoa enemmän kuin jousittamaton pyörä vaativasta uutuudesta. Pehmustin kädensijat geelillä kuten satulankin usealla kerroksella lisäten niin leveät ja ei jäykimmät renkaat tristhlonpyörään ja kipeän käden ollessa turhankin herkän sensorin, etu oli valtava. Bilteman istuinsuoja taitteilla taitettuna on hyvä pehmuste ja maksaa muistaakseni alle kaksi egeä.

Schwalbe ei tee ainakaan eniten kesto mielessä suunnitelluista renkaista pehmeitä. Continental gp 4000 s sarja ja Sport Contact antavat pehmeämmän kyydin kuin yleisesti käytetyt Schwalbet.

Ilman paineilla on kauhea ero iskunvaimennuksessa. Viime lenkillä huomasin paineiden vähentyneen liikaa ja laitoin 4 baria. Ennen täytin 32-622 renkaat 3 bariin -au.

kogam
Viestit: 162
Liittynyt: 11 Heinä 2014, 11:18
Paikkakunta: Espoo

Re: Azubin uusi trike

Viesti Kirjoittaja kogam »

Ei mulla ainakaan trikessä ole jousitus vaatinut mitään huoltoja, ainakaan vielä. Ajettu yli 10 tuhatta.

Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-

Vastaa Viestiin