HP Velotechnik Streetmachine Gte

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.
toivite
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Syys 2016, 13:08

HP Velotechnik Streetmachine Gte

Viesti Kirjoittaja toivite »

Olen pitkän harkinnan jälkeen päätynyt ostamaan HP Velotechnik Streetmachine Gte:n ensimmäiseksi nojapyöräkseni. Haluaisin kuitenkin kokeilla pyörää hengittävällä ErgoMesh-istuimella, ennen hintavan tilauksen tekemistä. Sitten osaisin päättää, otanko ErgoMesh-istuimen normaalilla koolla vai tuolla XL-kokoisena. Osaisiko joku kertoa, missä pääsisis kokeilemaan? En ainakaan kyennyt löytämään yhtään kaupallista liikettä täältä pääkaupunkiseudulta. Jos joku kyseisen pyörän tuolla ErgoMesh-penkillä pääkaupunkiseudulla omistaa, voisinko esim. tulla kokeilemaan? Riittävä rahallinen korvaus tietysti luvassa tuollaisesta koeajosta.

Yt. Teemu Toiviainen, Helsinki, teemu.m.toiviainen@gmail.com

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: HP Velotechnik Streetmachine Gte

Viesti Kirjoittaja PW »

Kuva
Lienee kyse tämmösestä, putki/kangasrakenteisesta penkistä. Joillakin saattas ainakin kolmipyörissä olla tommosia.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: HP Velotechnik Streetmachine Gte

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Olen nähnyt jollakulla kolmipyöräisen ajajalla Helsingissä tuuletetun istuimen Velokeila tapahtumassa muistaakseni. Olikohan rreipas nimimerkin vaimon pyörässä myös? Salsa, oliko sulla avointa penkkiä,,koko ei taatusti ole xl?

Jos muistan oikein, saman pyörän edeltäjän Streetmachine GT tehdaspenkki normikoossa ilman tuuletusta oli sopiva 175 cm pitkälle aiemmalle omistajalle. Ehkä minulla on pitkä torso raajoihin nähden, kun 4 cm lyhyempänä oli mielestäni minimikokoinen ergonomialtaan. Ristiselkätuki kiinteässä penkissä on parannettu GTE mallissa, joten YMMV tosiaan.

EskoM on tehnyt itse narupenkin ja tuuletus on ok, vaikka varmaan huonompi kuin HPVlla. Hän ei taida tosin olla ainakaan paljoa yli 180 cm pitkä, alle kai. Voi olla vaikeaa löytää XL kokoa, kun ei niin monta HPVia ole myyty tänne verkkopenkillä.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3837
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: HP Velotechnik Streetmachine Gte

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Gekko FX mallissa penkki on osa runkoa eikä sitä voi vaihtaa eikä siinä ole kuin yksi koko. En ole tietoinen onko PK-seudulla yhtään ergomesh istuinta XL-kokoisena.

Vastaa Viestiin