Jos poljin anturi on kytketty niin kai sitä pitää pyörittää että avustaa? L ja R varmaan valitaan sen mukaan kummalle puolelle se on kiinnitetty, avustaa vain eteenpäin polkiessa.
Jukka
Ei oo anturia kiinnitetty, kaasukahvasta vasta koitin mutt R:stä kun painoi, ni kaasukahva toimi
Miten se voi vaikuttaa jos koko anturia ei ole kytketty
PW kirjoitti:
Paitsi poljinanturissa L ja R katkaisin?
Jukka
No enpä tiedä, luulis ett kahvasta toimii, jokatapauksessa
Mihinkä se anturi pitäs asentaa
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Näyttäs silmällä, ettei sihen mahdu Ei kai se voi pyöriä akselin mukana?
Laita lähikuva tuosta keskiöanturista. Vaikuttaa minusta siltä, että se liikkuva osa ainakin tästä kuvasta puuttuisi.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Sehän kulkee hienosti.
Kun ajetaan pelkällä sähköllä ketjut ovat löysällä ja heiluvat helpommin sivusuunnassa ja putoavat, jollei putoamista estetä. Kannattaa laittaa ketjunsuojaputki kiinni runkoon jollain, jotta ketjut ei niin helposti hyppää. Jonkunlainen rautalankatuki niissä muistaakseni oli ainakin joskus. Nykyään näköjään kiinnitetty kampilaakeriin levyrakenne.
Etuvaihtaja tietenkin estää myös putoamisia.
Toimiiko moottori, jos painaa tuon L-kytkimen suuntaan. Tiedä häntä, josko on vain vilkkukytkin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Eli se on virtakytkin. L-asennossa toimisi sitten varmaan poljinanturin kans, jos sellainen olisi. Ei oo ollu oikeilla merkinnöillä olevaa tankokytkintä niin on laitettu vilkun kytkin(Left Right).