Pirkan Pyöräily 10.6.2012

Nojapyörä kuntoilu ja urheilu välineenä. Keskustelua nopeudesta, ajotekniikasta yms. Ja tietenkin nojapyörä vastaan pystypyörä -keskustelu.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pirkan Pyöräily 10.6.2012

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Kyllä pyörä on ihan tehdastekonen. Itsellä oli samanlainen kokeilussa viikonverran. Pieniä lapsentauteja siinä oli ja pahin oli joustovaarukka eressä. Muuten kiva vehke oli polkee ja soudusta sai lisää potkua ylämäkeen.Nyt tässä muistin pyörä oli Slovakialainen ja Kansonen niitä jokusen toi maahan. Mitähän miehelle kuuluu. Vielläköhän myy pyöriä.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pirkan Pyöräily 10.6.2012

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Nojanalle kirjoitti:

Kyllä pyörä on ihan tehdastekonen. Itsellä oli samanlainen kokeilussa viikonverran. Pieniä lapsentauteja siinä oli ja pahin oli joustovaarukka eressä. Muuten kiva vehke oli polkee ja soudusta sai lisää potkua ylämäkeen.Nyt tässä muistin pyörä oli Slovakialainen ja Kansonen niitä jokusen toi maahan. Mitähän miehelle kuuluu. Vielläköhän myy pyöriä.

Jaa StrojCAD Swing? Valmistaja on puunkäsittelykoneiden valmistaja, mutta teki ainakin välillä nojakkejakin: http://www.strojcad.com/?lang=en

Itse pyörä: http://www.special-bike.net/

Eipä tuotakaan muistanut olevan olemassakaan, laitoin wikiinkin linkin.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5023
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Pirkan Pyöräily 10.6.2012

Viesti Kirjoittaja tm »

Yöpyöräily takana. Keli oli suorastaan loistava: ilta lämmin, eikä lämpötila laskenyt yölläkään paljoa alle 10 asteen. Ja valoisaa oli, hyvin olisi nähnyt ajaa ilman valojakin. Kaiken kaikkiaan hieno kokemus, matka taittui mukavasti usvaisia peltomaisemia ihastellen ja linnunlaulua kuunnellen.

Alkumatkasta tuli vähän reviteltyä pystypyöräletkojen ohi etenkin alamäissä, ja ylämäissä väännettyä turhankin reilusti. Tämä kostautui puolimatkan jälkeen, vauhti alkoi hiipua totaalisesti ylämäissä. Vähät harjoituskilometrit näkyivät. Ajo meni väännön puolelle, siitä muistuttelee nyt kipeytynyt polvi. Tarvii ottaa rauhallisesti lähipäivät.

Ajoaika 5:09 h, taukoja päälle n. 20 min.

Vastaa Viestiin