tavasti kirjoitti:Niin ja penkkiin, mulla on yksi kuitupenkki irrallisena, että senkin voi pultata kiinni, mutta paljonko sitä kerkee siinä lauantaina tehdä...
Luulen ett tuun jo perjantaina kuitenkin.
tavasti kirjoitti:Niin ja penkkiin, mulla on yksi kuitupenkki irrallisena, että senkin voi pultata kiinni, mutta paljonko sitä kerkee siinä lauantaina tehdä...
PW kirjoitti:tavasti kirjoitti:Niin ja penkkiin, mulla on yksi kuitupenkki irrallisena, että senkin voi pultata kiinni, mutta paljonko sitä kerkee siinä lauantaina tehdä...
Luulen ett tuun jo perjantaina kuitenkin.
PW kirjoitti:Runko on jatkettavaa mallia. Ihmettelin vaan kun muistaakseni Jorikin istui siellä takana ja jalat mahtui pyörimään - puhui 5cm rungon jatkamisesta
tavasti kirjoitti:PW kirjoitti:Runko on jatkettavaa mallia. Ihmettelin vaan kun muistaakseni Jorikin istui siellä takana ja jalat mahtui pyörimään - puhui 5cm rungon jatkamisesta
Niin runko jatkuu muutenkin kuin hitsaamalla?
PW kirjoitti:Millaset kiinnitys systeemit omassa penkissäsi on? Millanen penkki?
tavasti kirjoitti:PW kirjoitti:Millaset kiinnitys systeemit omassa penkissäsi on? Millanen penkki?
Se on niitä puolan penkkejä, jotain reikiäkin siinä on jo, kun sitä yhteen viritykseen joskus kokeiltiin.
Tarviskos kuvan?
PW kirjoitti:Muistatko Tavasti kokeilleesi miun pyöriä? Muistatko polkimien etäisyyttä/sopivuutta, meni likelle oikeeta?
PW kirjoitti:tavasti kirjoitti:PW kirjoitti:Millaset kiinnitys systeemit omassa penkissäsi on? Millanen penkki?
Se on niitä puolan penkkejä, jotain reikiäkin siinä on jo, kun sitä yhteen viritykseen joskus kokeiltiin.
Tarviskos kuvan?
Ehkä siitä vois vähän arvata, millaset kiinnikket teen.
eemeli kirjoitti:Multa löytyy Tepon lyhentämät 120 mm. Joutaa kyllä lainaan. Tosin taidan tulla vasta lauantaiksi paikalle...
Palaa sivulle “Nojapyöräily urheiluna”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija