
Mutt on se kaunis tai ainakin komee

PW kirjoitti:Sisennys olikin hyvä täsmennys, näinhän se juuri on. Milan on niinku tiukka hansikas![]()
Mutt on se kaunis tai ainakin komee
lowrides kirjoitti: Tai itseasiassa parempi tapa ilmaista asia olisi että Milanissa ei ole ulokkeita vaan sisennyksiä, joilla on yritetty leikata tyhjää tilaa pois katteen sisältä.
Pastori kirjoitti:lowrides kirjoitti: Tai itseasiassa parempi tapa ilmaista asia olisi että Milanissa ei ole ulokkeita vaan sisennyksiä, joilla on yritetty leikata tyhjää tilaa pois katteen sisältä.
Nyt kun olen muutaman metrin Stradalla ajellut - sehän tavallaan edustaa peruskinneriä oikein hyvin - niin onhan siinä nyt ihan uskomaton määrä tilaa joka suunnassa (10 senttii ylös ja reilusti sinne eteen - ja mun 120 milin kammilla saa tarvittaessa ne jalka-aukotkin tukittua.. Ei siis mikään ihme että nämä Milan ja DF ovat merkittävästi pienenmpiä.
PW kirjoitti:http://jalopnik.com/this-record-breaking-bicycle-operates-at-the-equivalent-1787094575
Pohdintaa ennätyspyörän energiatehokkuudesta - MPGe.
Analysis of the vehicle performance showed that Eta requires less than 198 watts of pedal power at 90 km/h, which translates to a 9,544 MPGe highway fuel efficiency. This is the highest per-passenger MPGe of any existing transportation technology at this speed.
jori kirjoitti:PW kirjoitti:http://jalopnik.com/this-record-breaking-bicycle-operates-at-the-equivalent-1787094575
Pohdintaa ennätyspyörän energiatehokkuudesta - MPGe.
Ihan mukavan oloisia nopeuksia tuolla voisi pitää matkanopeutena, vaikkei olisikaan mikään teräskinner.Analysis of the vehicle performance showed that Eta requires less than 198 watts of pedal power at 90 km/h, which translates to a 9,544 MPGe highway fuel efficiency. This is the highest per-passenger MPGe of any existing transportation technology at this speed.
Alle kahdellasadalla watilla 90 km/h. 250 W apumoottoria, kun vähän virittäisi ja jättäisi pois nopeusrajoittimen, pääsisi helposti pelkällä apumoottorilla ja perusakulla Tampereelta Helsinkiin parissa tunnissa energiakustannuksen jäädessä kaikkineen selvästi alle kymmenen sentin. Helsingistä Lappiin ja takaisin tuolla ajaisi samaan aikaan kuin autollakin, mutta polttoainekustannukset olisivat koko reissusta alle euron.
jori kirjoitti:Alle kahdellasadalla watilla 90 km/h. 250 W apumoottoria, kun vähän virittäisi ja jättäisi pois nopeusrajoittimen,
ajarmala kirjoitti:jori kirjoitti:Alle kahdellasadalla watilla 90 km/h. 250 W apumoottoria, kun vähän virittäisi ja jättäisi pois nopeusrajoittimen,
Anteeksi, mutta eipä nyt unohdeta taas sitä tosiasiaa, että nämä luvut perustuvat Battle Mountainin tuloksiin ja siellähän on 0,67 %:n alamäki. Eli ei se ihan noin helppoa ole ainakaan tasamaalla.
Palaa sivulle “Nojapyöräily urheiluna”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija