Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 702
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja ki »

gmail ei nappaa urkinnan takia eikä google oikein.Maikkari ja luukku.com on menossa konkurssiin.suomi24 ei aukea.jippii.fi ja netti .fi ei enää ilmeisesti toimi.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

yahoo.com?
live.com = outlook.com
zoho.com?
mail.yandex.com?

kuparinen
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 427
Liittynyt: 12 Tammi 2010, 22:23
Paikkakunta: Viiala/Akaa

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja kuparinen »

Kai sinulla joku nettiliittymä on, kun kerran netissä olet? Niihin yleensä saa muutaman email-osoitteen samaan hintaan. Itse käytän gmailia, helppo ja mukava. En pelkää erikoisesti urkintaa, luotan massojen voimaan... jos joku minut 10 000 000 000 guugeliasiakkaan joukosta löytää ja viitsii seurata, niin löytää sitten muutenkin.

ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 702
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja ki »

Mulle se on liikaa. Google laittaa hakujen mukaan mainoksia.Kun kerran vaihtoehtojakin on.Jos sulla on joku googlen sähköposti niin minusta ne pääsee seuraamaan aika lailla kaikkea mitä teet koneella hakuja myöten?Ennen kaikkea kun ei tiedä mihin kaikkeen antaa luvan niin mieluummin joku muu meili. Kyse on myös periaatteesta.Mielestäni noilla ei pitäisi edes olla lupaa toimia noin.windowsin kymppiähän monet ei halunneet ottaa sen yksityisyydensuojattomuuden takia?Mulla on niin v anha kone että se tuskin toimisi tässä. Jouduin laittamaan päivitykset pois päältä välttyäkseni pakkokympiltä. ei kiva.Mä käytän puhelinta hotpointina tällä hetkellä eli on vain puhelinliittymä jossa netti. sitä kautta tosin voisi ehkä avata spostin.Olisi vaan hyvä että tili on erillään liittymistä koska liittymät vaihtuu

kuparinen
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 427
Liittynyt: 12 Tammi 2010, 22:23
Paikkakunta: Viiala/Akaa

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja kuparinen »

"Pakkokymppi" kai meni jo ohi kun ilmainen päivitysoikeus päättyi... Linux-käyttäjänä en osaa sanoa varmasti.

"Ei ole ilmaisia lounaita" eikä sähköpostejakaan. Jos hakisin yksityisyyttä ja "melkein ilmaista", liittyisin iki.fi :hin.

AeA
Viestit: 30
Liittynyt: 10 Heinä 2015, 12:49

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja AeA »

iki.fi ei tarjoa varsinaista sähköpostipalvelua, vaan ainoastaan forwardoi iki-osoitteeseen osoitetut mailit käyttäjän määrittämään varsinaiseen osoitteeseen.

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

kuparinen kirjoitti:

"Pakkokymppi" kai meni jo ohi kun ilmainen päivitysoikeus päättyi... Linux-käyttäjänä en osaa sanoa

Olisiko tosiaan niin, että nojapyöräfoorumilaisista on suuri osa linux -käyttäjiä? Niin kuin minä. Jo kuusitoista vuotta... Eipä ole ollut ongelmia Windowsin päivitysten tai sen kustannusten takia, eikä niiden viirusten...
Avatkaa sylinne suomalaiselle käyttöjärjestelmälle, joka ei edes maksa mitään. Kirjoittakaa guugleen: linux download.

Lisätietoja: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php. Tämä siis vain yksi jakeluversio. Linuxissa on vapaus valita aina haluamansa, ihan niin kuin vaan tuntuu. Sama se taitaa olla myös kumppaneiden kanssa....

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja Saukki »

ajarmala kirjoitti:

Olisiko tosiaan niin, että nojapyöräfoorumilaisista on suuri osa linux -käyttäjiä? Niin kuin minä.

Sehän selviäisi avaamalla äänestysketjun, jossa kaikki voisi käydä äänestämässä omaa käyttöjärjestelmäänsä.

Mä oon kokeillut Ubuntua. Mutta totesin, että se ei sovi mulle. Kauhean taistelun takana oli aina, jos piti tehdä jotain muuta, kuin lukea sähköposti tai selata foorumia.

Olen ollut tyytyväinen OS X käyttäjä jo vuodesta 2007. Sehän on myös Unix pohjainen käyttis. Tosin nykyään kotona enemmän on käyttöä iOS laitteille. On mulla kotona yksi windows kone. Sillä on tietty tehtävä ja win 7 on siihen sopivin käyttis. Töissä tietenkin joutuu käyttämään windows konetta.

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17772
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja PW »

Saukki kirjoitti:
ajarmala kirjoitti:

Olisiko tosiaan niin, että nojapyöräfoorumilaisista on suuri osa linux -käyttäjiä? Niin kuin minä.

Sehän selviäisi avaamalla äänestysketjun, jossa kaikki voisi käydä äänestämässä omaa käyttöjärjestelmäänsä.

Mä oon kokeillut Ubuntua. Mutta totesin, että se ei sovi mulle. Kauhean taistelun takana oli aina, jos piti tehdä jotain muuta, kuin lukea sähköposti tai selata foorumia.

Olen ollut tyytyväinen OS X käyttäjä jo vuodesta 2007. Sehän on myös Unix pohjainen käyttis. Tosin nykyään kotona enemmän on käyttöä iOS laitteille. On mulla kotona yksi windows kone. Sillä on tietty tehtävä ja win 7 on siihen sopivin käyttis. Töissä tietenkin joutuu käyttämään windows konetta.

http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... nux#p37758
Sinne vaan äänestämään;)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja jori »

PW kirjoitti:
Saukki kirjoitti:
ajarmala kirjoitti:

Olisiko tosiaan niin, että nojapyöräfoorumilaisista on suuri osa linux -käyttäjiä? Niin kuin minä.

Sehän selviäisi avaamalla äänestysketjun, jossa kaikki voisi käydä äänestämässä omaa käyttöjärjestelmäänsä.

Mä oon kokeillut Ubuntua. Mutta totesin, että se ei sovi mulle. Kauhean taistelun takana oli aina, jos piti tehdä jotain muuta, kuin lukea sähköposti tai selata foorumia.

Olen ollut tyytyväinen OS X käyttäjä jo vuodesta 2007. Sehän on myös Unix pohjainen käyttis. Tosin nykyään kotona enemmän on käyttöä iOS laitteille. On mulla kotona yksi windows kone. Sillä on tietty tehtävä ja win 7 on siihen sopivin käyttis. Töissä tietenkin joutuu käyttämään windows konetta.

http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... nux#p37758
Sinne vaan äänestämään;)

Pitäisikö tehdä uusi äänestys. Tuohan on jo melko vanha ja melko monet ovat siirtyneet Linuxiin Androidin myötä. On toisaalta joku luopio vaihtanut linuxin mikrosvot -järjestelmäänkin. :wink: Yleisesti ottaen nojapyöräilijöillä on valtavirrasta poikkeava tapa katsoa maailmaa ja käyttää sen tuotteita niin ajoneuvojen, käyttöjärjestelmien, ruokien ja kaiken muunkin suhteen. :mrgreen:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja jori »

PW kirjoitti:

http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... nux#p37758
Sinne vaan äänestämään;)

Hauska kommentti tuolla vanhassa ketjussa nimimerkiltä Ralii: "Kun alkaa ajattelemaan, niin on vaikea lopettaa. :P " :mrgreen:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
mika
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 265
Liittynyt: 02 Elo 2015, 21:57
Paikkakunta: Abu Dhabi/Al Raha Beach

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja mika »

Onneksi olen niin tylsä ihminen että minun tekemiset eivät kiinnosta ketään joten ainoa salattava asia on juuri tämä tieto. MInulla on lähipiirissä yksityisyyttään suojelevia henkilöitä. Elävät jonkinlaisessa virtuaalimaailmassa nettipeleissä ja eristäytyvät "normaalista" elämästä. Luulen on että he salaisesti jopa toivovat että joku olisi heistä kiinnostunut. Häpeävät elämäänsä niin paljon että karttavat kaikkia välineitä jotka voisivat paljastaa totuuden muille. Mutta, nettipeleissä he ovat supersankareita.
Minusta win10, gmail, facebook, paikannuspalvelut ym. helpottavat ja rikastuttavat elämää. Mahdollistavat vanhenevan väestön asumisen kotona jne.
MikaR

Egolokisesti omassa vihreässä kuplassa

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja jori »

mika kirjoitti:

Minusta win10, gmail, facebook, paikannuspalvelut ym. helpottavat ja rikastuttavat elämää.

Win10 elämää helpottavasta ominaisuudesta on aika moni toista mieltä. :mrgreen:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
mika
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 265
Liittynyt: 02 Elo 2015, 21:57
Paikkakunta: Abu Dhabi/Al Raha Beach

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja mika »

Mitä mieltä olet itse?
MikaR

Egolokisesti omassa vihreässä kuplassa

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Mistä ilmainen sähköpostiosoite?

Viesti Kirjoittaja jori »

mika kirjoitti:

Mitä mieltä olet itse?

Itse en ole livenä nähnytkään, mutta foorumit on pullollaa kiroilua.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Vastaa Viestiin