Sattui vahinko.
Piti kirjoittaa osoiteriville nojapyöräfoorumi - mutta teinkin vahingossa haun sanalla noja. Löytyi tommoinen Noja niminen alue Espanjasta. Vois olla kiva retkipaikka ![]()
Sattui vahinko.
Piti kirjoittaa osoiteriville nojapyöräfoorumi - mutta teinkin vahingossa haun sanalla noja. Löytyi tommoinen Noja niminen alue Espanjasta. Vois olla kiva retkipaikka ![]()
Lowride vuonna X ![]()
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Pastori kirjoitti:Piti kirjoittaa osoiteriville nojapyöräfoorumi - mutta teinkin vahingossa haun sanalla noja.
Me terpan kanssa kirjoitetaan pelkkä n-kirjain ja loih, osoiteriville ilmestyy: "nojapyorafoorumi.fi/search.php?search_id=unreadposts", siinä se jo on, linkki suoraan "lukemattomat viestit" luetteloon. ![]()
Ainakin Firefox ja Chromium osaavat arvata, mitä aion. Jollei heti, niin muutaman kerran kun hakee tuon linkin alle ilmestyvästä luettelosta, niin johan oppii, että kun minä kirjoitan n-kirjaimen, tarkoittaa se, että taas se on menossa tarkastamamaan, onko kukaan kirjoittanut foorumile. ![]()
Kannattaa siis hyödyntää tuota oppivaa osoitepalkkia ja opettaa se menemään suoraan haluttuun näkymään pelkällä aloituskirjaimella. ![]()
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Mä olin vaan niin sairaan nopee kirjottaan ja painaan enterii.
PW kirjoitti:Lowride vuonna X
Lähtisköhän Santander pankki meille sponsoriksi.
Jos arvata pitää, tasamaata ei ole kuin rannalla, muuten ylös ja alas. Ja meren rannalla puhaltaa, mutta ison meren vieressä isosti.