LWB suunnitelma - neuvoja?

Rakennatko omaa nojapyörää? Täältä voit saada vinkkejä projektiisi.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Nojanalle kirjoitti:

http://www.classic-cycle.de/en/Saddles/ ... 888743daf9 Mitees olisi tässä.

Tässä olis se etu että DP lukee vaan maan ekan kirjaimen - toisen kirjaimen lukeminen auttais usein. Mun paketti lähti kerran kohti Ranskaa (Fr) kun piti tulla Suameen (Fi). Perille saapuminen vois onnistuu siis. Tuolta saat myös cruiser tyyppisen ohjaustangon. Tai jo tommosen korkeen.

http://www.classic-cycle.de/en/Handleba ... black.html

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja samuel »

Tai jos Turuust tilaaminen ei aiheuta näppyjä niin tankoja ja satuloita tarjolla styleridelläkin.

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Olen kuullut väittämän Brookesin satuloista, että jakavat nahkakengän kanssa alkuongelman, eli kipeää tekee ennen kropan muotoihin muotoutumista. Onneksi vph tulee pystäreistä, joten tottumusta on.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja jviirret »

vph kirjoitti:

Brooksin satulat on hyvämaineisia sekä mukavuudeltaan että kestävyydeltään.

Tätä en ole kyseenalaistanutkaan.

vph kirjoitti:

Levein on B190, jonka leveys on valmistajan mukaan 249 mm.

Nii, sopivuutta voi arvioida vaikka näistä kuvista

Kuva

Kuva

Selvästi muotoiltu niin että jalat mahtuu kulkemaan jouhevasti satulan alla oleville kammille, mutta ei ny niin paha kuin mielikuva noista Brooksin satuloista oli.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

vaaka kirjoitti:

Olen kuullut väittämän Brookesin satuloista, että jakavat nahkakengän kanssa alkuongelman, eli kipeää tekee ennen kropan muotoihin muotoutumista. Onneksi vph tulee pystäreistä, joten tottumusta on.

Mun Brooksin kanssa kävi silleen että alkutohinoissa ajoin ihan helvetillisessä kaatosateessa 50 kilsaa. Myös penkki oli läpimärkä ja siinäpä sen muotoilu sit oli - istuu persiiseen kuin.. öh - noniin.

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja vph »

Niin hyviä linkkejä tuli taas monilta, että tässähän se ilta sitten meneekin.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: LWB suunnitelma - neuvoja?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

vph kirjoitti:

Niin hyviä linkkejä tuli taas monilta, että tässähän se ilta sitten meneekin.

Eipä tarvi sit lähtee pilkkomaan sitä pyöräparkaa.

Tee samallafättiversio kun tuolla on tota kehää tarjolla kätevästi. http://www.classic-cycle.de/en/Rims-Wheels-Parts/

Vastaa Viestiin