HPV Scorpion varaosia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
kogam
Viestit: 162
Liittynyt: 11 Heinä 2014, 11:18
Paikkakunta: Espoo

HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja kogam »

Onkohan täällä Suomessa mitään paikkaa / liikettä mitä kautta sais Scorpioniin uuden penkin yläosan ? Meni melkein poikki. :twisted: Penkkihän on kaksiosainen.

Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja NikoK »

kogam kirjoitti:

Onkohan täällä Suomessa mitään paikkaa / liikettä mitä kautta sais Scorpioniin uuden penkin yläosan ? Meni melkein poikki. :twisted: Penkkihän on kaksiosainen.

Kannattaiskohan kysyä suoraan HPV:lta takuuseen sitä? Ei kai noin uudesta pyörästä sais penkki katketa :shock:

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

kogam
Viestit: 162
Liittynyt: 11 Heinä 2014, 11:18
Paikkakunta: Espoo

Re: HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja kogam »

Takuu ei taida olla voimassa kun pyörä ollut mulla yli 2 v. Edustaako kukaan HPV: tä Suomessa ?

Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2652
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Kannattaa ainakin kysyä että miten on tuon kanssa. Kyllä voisi kuvitella että penkin tulee kestää normaalia käyttöä vähän kauemmin kuin 2 vuotta. Mulla ollut scorpionissa sama penkki n. 7 ja puol vuotta ja se on edelleen kunnossa.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

kogam kirjoitti:

Takuu ei taida olla voimassa kun pyörä ollut mulla yli 2 v. Edustaako kukaan HPV: tä Suomessa ?

Takuu on vapaaehtoinen, jonka valmistaja voi itse määritellä, MUTTA tässä tapauksessa kyse on teknistaloudellisesta käyttöiästä joka on oltava järkeen käypä. Eli käyttöikä jonka pyörää ostaessa olet ajatellut. (Näiden takuuasioiden kanssa olen ollut töikseni tekemisissä.)
Ota yhteyttä vaan rohkeasti HPV:lle ja kerro tarinasi. Ensimmäisenä korvausvaade hylätään, koska jokaisessa yrityksessä näin ohjeistetaan. Älä kuitenkaan anna periksi, vaan vaadi tiukasti uutta selkänojaa. Esiinny pahan HPV firman uhrina ja ole pettynyt laatuun. Välillä voit vihjata, ettet enää voi lämpimästi suositella tuotteita muille. Lopulta voit huokailla, että eikö tässä ole muuta mahdollisuutta, kuin valittaa eu-kuluttaja asiamiehelle. Muista kuitenkin olla kohtelias koko sähköpostikirjeenvaihdon ajan. Lopulta saat selkänojan, kunhan jaksat tämän teatterin vetää läpi. :D

kogam
Viestit: 162
Liittynyt: 11 Heinä 2014, 11:18
Paikkakunta: Espoo

Re: HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja kogam »

Minä ostin pyörän Pyörähuolto com:ista. Kyseinen firma ei edusta enää pyörää. Viljamin neuvomalla tavalla oisin alkanutkin toimia mutta kun ei taida olla paikkaa minkä kanssa alkaisin asiasta keskustella Suomen kielellä. Ei ole kielitaitoa alkaa Saksaan kirjoittelemaan. Ei myöskään Englannin kieli suju. Odotin kyllä pitempää käyttöikää kaikille pyörän osille. Oli sen verran kallis.

Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Google translatorilla vaan englannin kielistä reklamaatiota. Asia selviää kyllä.

AeA
Viestit: 30
Liittynyt: 10 Heinä 2015, 12:49

Re: HPV Scorpion varaosia

Viesti Kirjoittaja AeA »

Joku mainitsi jossain aiemmassa yhteydessä Apuväline Avuxin https://apuvalineavux.fi/ kotimaisena HPV:n jälleenmyyjänä. Ei omakohtaista kokemusta. Asioinnista englanniksi suoraan HPV:n kanssa ei pahaa sanottavaa, mutta olipa asianikin vain helppo tarkentava kysymys varaosista tarkoilla osakoodeilla ja senjälkeinen tilaus.

Vastaa Viestiin