Colombo

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Colombo

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Pastori kirjoitti:
hjv1527 kirjoitti:

Pitkään olen seuraillut tätä foorumia. Nyt taisi tulla otettua ratkaiseva askel pimeälle puolelle.

Et riittävästi. Hetken päästä pystärillä ajo on sitä pimeän puolen toimintaa.

Minua voi kutsua pimeän puolen kulkijaksi siis, kun viime vuonna kilometrikisaan sain enemmän pystyssä kuin nojassa tulosta ja nyt olen hieman edellä pystyssä kuin nojassa. Silti nojailu represent for life!

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Colombo

Viesti Kirjoittaja PW »

Eipä tää taida edetä :? Ensin siirs toimituksen "keskikesästä" "loppukesään" - nyt on "too busy" :?
Kiinostus ilmeisesti uuden kinnerin rakentamisessa - facessa ainakin kuvia esittelee :?
Ehkä joskus myöhemmin oli viimenen vastaus :?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

hjv1527
Viestit: 121
Liittynyt: 23 Joulu 2016, 13:22

Re: Colombo

Viesti Kirjoittaja hjv1527 »

Harmi. Runkosetti olisi ollut sopiva kynnyksen madaltaja. Kai se on palattava alkuperäiseen suunnitelmaan ja alettava kasailemaan alusta asti nojakkia.

Puhdas pöytä taitaa kääntä katsetta etuvetoiseen suuntaan. Jotenkin siinä ketjun pituus tuntuu tarkoituksenmukaisemmalta.

-Harri-
Flevobike

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Colombo

Viesti Kirjoittaja PW »

hjv1527 kirjoitti:

Harmi. Runkosetti olisi ollut sopiva kynnyksen madaltaja. Kai se on palattava alkuperäiseen suunnitelmaan ja alettava kasailemaan alusta asti nojakkia.

Puhdas pöytä taitaa kääntä katsetta etuvetoiseen suuntaan. Jotenkin siinä ketjun pituus tuntuu tarkoituksenmukaisemmalta.

Ei ollenkaan huono vaihtoehto.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin