Oletko kokenut pyörämatkailija vai suunnitteletko vasta ensimmäistä reissuasi? Täällä voit jakaa kokemuksia, raportoida matkoistasi tai hakea inspiraatiota ensi kesän suunnitelmiin.
[LUKLA
Kuva vuodelta 2015, mutta torstaina taas samoissa maisemissa
No nyt on asialliset maisemat !
Mulla vaan tämmöstä vaaramaisemaa viikon takaa Hossasta:
Tuo polku joka mutkittelee ylös oli liian jyrkkä ajettavaksi ylös asti mun nojakilla jossa plussarenkaat ja 38/45 piikkiset vaihteet, meni talutushommiksi.
Tässä vähän näkymiä viime kesän pisimmältä pyöräretkeltä. Polkaisin mökiltä Manamansalosta takaisin kotiin Kälviälle, n. 240 km. Sää oli oikein sopeva yhtä pientä sadekuuroa lukuunottamatta. Vähän tuntui siltä, että ei oikein kulkenut. Mutta oli silti ihan mukava reissu. Tuo on ihan kiva väli ajaa. Siinä on vaihtelevaa maastoa ja vaihtelevaa maisemaa. Varmaan ens kesänä taas ajan tuota väliä.
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Mun perseeseen alkoi sattumaan kun katse harhautui tuohon pyörän satulaan
Älä katsele varomattomasti.
Joo, on kyllä melko ...ilmava.
Jori
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Specbike ekaa kertaa kunnolla lumisissa olosuhteissa
Upeat värit. Mikä tuon valon antaa, kun on noin kirkkaan violetit varjot.
Jori
Specbike ekaa kertaa kunnolla lumisissa olosuhteissa
Upeat värit. Mikä tuon valon antaa, kun on noin kirkkaan violetit varjot.
Taitaa olla enimmäkseen valosaasteen aiheuttamaa hämärää joka on kyl tässä kuvassa erittäin nätti.
Otin eka tällaisen kuvan, mutta kun huomasin tuon violetin kuvassa niin menin lähemmäs ja nappasin tuon ylemmän jossa se näkyy paljon paremmin