No päästiin vähän keskustelemaan itse pyörästäkin ja sitten päivittelikin kauheeta hintaa, siis mitä nää uutena noin maksaa

PW kirjoitti:Eilen poljin Hasella kuntosalin pihalle, joku autolla tullu päivittelemään, miten kauhee keli pyöräilläei meinannu millään päästä siitä ajatuksesta, on se kauheeta
Koitin vähän puolustella, ei satanu, ei lunta ja jäälläkään, ei ongelmia ku kolmepyörää
![]()
No päästiin vähän keskustelemaan itse pyörästäkin ja sitten päivittelikin kauheeta hintaa, siis mitä nää uutena noin maksaa
terppa kirjoitti:Aavistuksen kateellinen olen turkulaisten pyöräväylistä talvella
jooseha kirjoitti:Auraamattomalla pyörätiellä pyörää työntäessä tuli väkisinkin Terpan kommentti mieleen.terppa kirjoitti:Aavistuksen kateellinen olen turkulaisten pyöräväylistä talvella
Ehkä se jotuu siitä sähköläskistä
PW kirjoitti:Esittelin vanhoille opiskelukavereille harrastustani, Helsinkinojakkivideon muodossa. Komentti: "voishan sitä helpomminkin itsensä tappaa"Vastasin ett oli ymmärtäny käyttötarkotuksen väärin
![]()
En viitsinyt kommentoida mitään hänen videosta, jossa mm. mottorikelkka ja kivääri
jori kirjoitti:PW kirjoitti:Esittelin vanhoille opiskelukavereille harrastustani, Helsinkinojakkivideon muodossa. Komentti: "voishan sitä helpomminkin itsensä tappaa"Vastasin ett oli ymmärtäny käyttötarkotuksen väärin
![]()
En viitsinyt kommentoida mitään hänen videosta, jossa mm. mottorikelkka ja kivääri
Onkos me nähty tuo Helsinkinojakkivideo?
PW kirjoitti:Takastullessa lauma romaanipoikia piiritti, eka kysymys: paljonko kulkee? Hämmästyivät ku vastasin: rippuu kui kovaa polkee. Onks siinä polkimet?
Palaa sivulle “Yleistä nojapyöräilystä”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa