Sähkövaihtaja on melkein valmis. Parantelin alkuperäistä kytkentää hieman. Hienosäätöpotentiometrit otin pois, tilalla on vastukset ja 2 potentiometriä joilla säädetään pienin ja suurin vaihde kohdalleen. Moottorin indikaattoriledien herkkyyttä voi säätää 10mV- 5V. Helpotti testailua kun ei tarvinnu käyttää skooppia. Viron reissulla totesin että vaihtajaan pitää laittaa jonkinlainen iskunvaimennin ja jousi. Epätasaisella tiellä vaihtaja ei pysy paikallaan, ketju pomppii välillä ja akku tyhjenee turhaan. Leveämmät renkaat varmaan auttaisi myös vähän. Moottorin pieni ratas on pysynyt kiinni pelkällä pikaliimalla

Se irtosi vasta kun asensin uutta ohjausyksikköä enkä rajoittanut moottorin tehoa ja säädöt eivät olleet vielä ihan kohdallaan. Näyttö on aika himmeä koska kirkkautta säätävä LDR-vastus ei sopinut koteloon. Virtakytkimen ruuvi on nyt siinä kohtaa. Kaikki osat mahtuivat ahtaaseen koteloon yllättävän hyvin. Kotelo ei ole vesitiivis eikä piirilevyssä ole vielä suojalakkaa. Tuossa saattaa aiheuttaa ongelmia myös musta kotelo joka kuumenee auringonpaisteessa, 70 astetta on mikropiireille yleensä maksimi.
Tarakalla on taas tilaa kun ei ole suurta protolaatikkoa joka painoi 740g. Uusi painaa 240g.
Seuraavaan versioon tulee kitkavipu ja servomoottoriin lyhyt vaihdevaijeri ettei vaihtajaa tarvii muokata.