Kaivoin tavaratandemin hangesta ku Matkahuollosta piti seuraaviin vastaaviin hakee Terpan lähettämät osat. Kovassa lumessa kulkee kojakillakin ihan hyvin muuten jääny vähälle tän pyörän käyttö ku oon ollu niin laiska, etten oo viittint kiekko/rengasta vaihtaa
Mutta melkonen loota tuohon mahtuu
Hupshuijaa, talvella Kojakeilla! Minulla on pystäriurbaanimaasturissa Kojakit enkä sillä uskalla edes oikeaan maastoon...
Kovassa lumessa kulkee kojakillakin ihan hyvin muuten jääny vähälle tän pyörän käyttö ku oon ollu niin laiska, etten oo viittint kiekko/rengasta vaihtaa
Hupshuijaa, talvella Kojakeilla! Minulla on pystäriurbaanimaasturissa Kojakit enkä sillä uskalla edes oikeaan maastoon...
Hyvin niillä lumipolanteella pärjää Luulen että peilijäälläkin ovat yhtä hyvät ku lamellittomat nappulakumit, mutta jäätyneet tiekarhun urat ihan hirveitä ajettavia. Ainakin lyhyellä akselivälillä. Geopyörällä ajelin joskus Continental sport contacteilla, ne on kans ihan sliksit. Tuntuu että urat ei ollu niin suuri ongelma, pitkä akseliväli jotenki rauhallisempi.
Mä olen kanssa välillä ajellut talvella Duranoilla. Omituinen tapaus, kun rengas joko toimii tai ei toimi. Välimuodot puuttuu kokonaan. Yllättää mukavasti, kun kesken ajon renkaan toiminta lakkaa ja pyörä kippaa varoittamatta nurin Sama juttu sekä polanteella että jäällä.
Laitetaanhan Kutosesta pari kuvaa...mattamusta runko, renkaina 54-406 Schwalbe Big Apple Plus ja takana 50-559 Continental TopContact, flättipolkimet, Ritcheyn nahkagripit ja penkissä Ventisit....kelpaa Ketjurissan askartelin heti pois turhana, on huomattavasti hiljaisempi ilman.
Liitteet
Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy
Jo aikaa sitten piti pistää foorumille kuvia tästä jo tovin sitten valmistuneesta rojektista.
Ei vain saanut aikaiseksi. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eh?
Ajatuksena tässä oli, että kompaktilla koolla ja jonkin
aseteisella kokoontaitettavuudella laite saataisiin säilytystä varten pienempään tilaan.
Kerrostaloasujalla kun on varastointitilasta lähtökohtaisesti aina vajetta.
Pyöräkellarissakaan ei kaikkia kötöstelyjään viitsi säilyttää.
Jonkin asteinen kannettavuus taas helpottaa mukana kuljettamista
erilaisissa ympäristöissä.
Yllättävän toimiva tämä hänksötin on kaiken kaikkiaan ollut.
Kolmeakymmentä kilometriä pidempää reissua en tosin (vielä) ole heittänyt,
mutta tähän astisen kokemuksen perusteella sanoisin että
ajettavuus on parempi kuin uskalsin olettaa.
Jos korkeammat voimat suovat, nähdään Nokialla.
Kuvien maksimikoko foorumille (liitteenä) ladattuna on 1200x1200.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Ok, systeemi sanoo, että "http virhe".
Mutta ohjeita tilanteen korjaamiseksi ei näy.
Eli enpäs näköjään lähetäkään kuvia.
Palataan asiaan tuonnempana. Ehkä.
Ok, systeemi sanoo, että "http virhe".
Mutta ohjeita tilanteen korjaamiseksi ei näy.
Eli enpäs näköjään lähetäkään kuvia.
Palataan asiaan tuonnempana. Ehkä.
Terho
Vika on liian iso kuva. Katso edellinen viestini.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma