Jokin oppilaitos myy kolmea sunrideriä ja yhtä allewederiä, hinnat 1200-3000€. Sähköllä ja ilman.
Siitä lähtisi Alleweder edukkaasti sellaista kaipaavalle: 1200 €.
Toki pitäisi saada jollain siirtymään tänne peräpohjolaan...
Ittellä houkuttelisi tuo 1500 euron Sunrider, miksei myös Allewederkin. Ei kukaan lähtisi tilauskimppaan? Rahtikulut puoliksi.
Mä voisin mahdollisesti olla kiinnostunut tuosta Allewederista. Kyselitkö toimitusten ja saatavuuden perään?
Laitoin juuri myyjälle kyselyä. Ilmoittelen, kun vastaa.
Edit: vastasi: Alleweder on mennyt näillä näkymin kaupaksi. Kahden velomobiilin postitus olisi luokkaa 1300 €, sis. kaksi puista laatikkoa. Menee mun budjetista pahasti yli....
Kiitos tiedosta. Ei jatkoon sit kuljetuskustannuksienkaan puolesta.
Jos Saksasta hakee, niin se täytyy tehdä niin että menee paikan päälle kesällä ostamaan ja poljeksii sitten hiljakseen sen Suomeen. Tulee samalla mielenkiintoinen paluumatka ja näkee mitä ostaa ettei jotain aivan rytöä osta.
...Edit: vastasi: Alleweder on mennyt näillä näkymin kaupaksi. Kahden velomobiilin postitus olisi luokkaa 1300 €, sis. kaksi puista laatikkoa. Menee mun budjetista pahasti yli....
Muuttofirmat osaa kuljettaa ilman puista laatikkoakin...
Suolainen on rahtihinta.
...Edit: vastasi: Alleweder on mennyt näillä näkymin kaupaksi. Kahden velomobiilin postitus olisi luokkaa 1300 €, sis. kaksi puista laatikkoa. Menee mun budjetista pahasti yli....
Muuttofirmat osaa kuljettaa ilman puista laatikkoakin...
Suolainen on rahtihinta.
Kysyin nyt vielä kuitenkin tosta edullisesta sunriderista ja kuljetuksesta. Se on projekti jota pitää korjata ennen ku pystyy kunnolla ajaa ja postit kuulema yhdelle pyörälle 1000€
Kysyin nyt vielä kuitenkin tosta edullisesta sunriderista ja kuljetuksesta. Se on projekti jota pitää korjata ennen ku pystyy kunnolla ajaa ja postit kuulema yhdelle pyörälle 1000€
Vaikuttaa hieman sille, että eivät halua postittaa...
Kysyin nyt vielä kuitenkin tosta edullisesta sunriderista ja kuljetuksesta. Se on projekti jota pitää korjata ennen ku pystyy kunnolla ajaa ja postit kuulema yhdelle pyörälle 1000€
Vaikuttaa hieman sille, että eivät halua postittaa...
Oman Questini vuonna 2015 kuljetti Hollannista Suomeen tämä firma: http://www.muuttoexpress.fi/
Hintaa kertyi Nokialle kuljetettuna lopulta 600 €, eli ei sekään halpaa lystiä.
Ko. muuttofirma majailee tuossa lähistöllä (Pälkäneellä).
Edukkaasti (sekin suhteellista) ei taida saada kuin itse hakemalla, josko sitenkään...
Ei se itse hakeminenkaan edullista ole. Ruotsin kautta pelkästään Malmössä sillan ylitys maksaa 40e suunta. Sit jos ajaa kinnerin takas esim. Viron kautta, pitää varautua vähintään yöpymiskuluihin ja ruokaan. Puhumattakaan Finnlinesin hinnoista. Tietty, jos ottaa loman kannalta ja on varaa pari viikkoa ajella takas, se on toinen juttu.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
No juu tuskin paljoa halvemmaksi tulisi, mutta mikään maailmassa ei voita touring-romantiikkaa On the road, ihan sama millä.
Kinnerillä tourinki on just parasta. Todennäköisesti kuitenkin teen jossain vaiheessa sen oman kopan. Kiinnostaa kokeilla soveltaa tiettyjä lennokkinrakennustekniikoita kinneriskaalaan. Salosta Finnfoamilta tarttis ensin tilata satasella kovaa foamia, siitä se lähtisi. Niitä kovempia laatuja eivät rautakaupat pidä varastoissa, tilauskamaa. Ne kovat Finnfoamit 500-700 ovat erinomaista tavaraa, pari konetta tehnyt niistä.
Ai. Mikä ero on kovalla ja tavallisella finnfoamilla?
No on kovempaa, ja pehmeämpää. Se on se ero.
Kova Finnfoam on vähän kuin synteettistä puuta, kovuudeltaan. Hienosti sanottuna "puristuskestävyydeltään".
Mulle toi kaveri vuosikymmenen alussa rakennustyömaalta paalin 500-Finnfoamia. Melkein 200 euron paali.
Ihan eri tavaraa kuin se, mitä kaupoissa myydään. Sitten on vielä siitä kovempi 700-Finnfoam. Se on TODELLA puristuskestävää.
Lennokkihommissa oppii tuntemaan eri foamit. Eri laaduilla on niin suuria eroja. Esimerkiksi tuo uuden kinnerin pienoismalli, minkä Ari on veistellyt. Se ei ole Finnfoamia, se on Solimatea Solimate on sinistä, Finnfoam vaaleankeltaista. Styroksiakin on eri kovuuksia saatavilla. Styrox on taas aivan eri tuote kuin foam. Ja niin edespäin. Styrox, Solimate, Finnfoam, jne. Kaikki eri tuotteita.