Nojapyörällä ulkoilutan koirat, hoidan pienet kauppa-asiat jne. Lumi tai loska ei ole esteenä. Ainoa suuri ja Erittäin HANKALA este on taloyhtion hallitus; KIELSI akun lataamisen pyörävarastossa.
Uhmaan hallistusta ja lataan edelleen. Erona vain, etten jätä laturia yksin lataamaan.
Olen tehnyt asiasta kyselyn, sillä olen ainoa talvipyöräilijä, joka käyttää sähköä. Akku ei ole helposti irrotettavissa eikä paikalleen asennettavissa. Joten siirto asuntoon ei mahdollista. Autotalli on kaukana ja siellä on auto. Ei mahdu yhtäaikaa. Ja lataan jokaisen ajokerran jälkeen, joten rumba auto ulos, pyörä sisään, pyörä ulos, auto sisään on kohtuuton.
Uhmaan hallitusta, mutta Tukesin ohjeiden mukaan en toimi laittomasti.
Tilanne on suoraan sanottuna paska.
Tarvitsen pyörää kuntoutukseen (ishiasvamma) ja koirien ulkoilutukseen. Tämä on kuulemma uusi tilanne taloyhtiössä, eikä nyt voida tehdä poikkeusta ja antaa minulle lupaa, kun sitten kaikki haluavat.
Mitä tämä kertoo halllituksesta, voi jokainen miettiä tahollaan.
Koen ko. harrastuksen olevan hyvin ristiriitaista. Autoilijat ja muut kulkijat asennoituvat, että kyseessä on apuväline ja minä vammainen. Autoilijat antavat tietä ja kävelijät tarjoavat pienestäkin syystä apua, ettei minun tarvitsisi nousta.
Tuota asennetta olen tarjonnut hallituksellekkin. Autoille on laitettu invapysäköinti piha-alueelle. Nyt pyysin pistoketta ulos katoksen alle. Saas nähdä mitä tapahtuu.
Mihin voin vielä vedota?
T. Katkeran suolainen Kana