Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kuluilla

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kuluilla

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Juu, BROL laittoi myyntiin "hi-viz" ajopaidan yhteistyökumppaninsa toimesta.

No periaatteessa ajattelin tukea molempia ja hankkia paidan ja nojakki-ajohousut joiden yhteishinta oli jotain 100 $ luokkaa. Siihen toimittajan valitsema kuljetuspalvelu tuottaa 44 $ lisää hintaa joka on aika kohtuuton lisä.

Kun tästä moitin kauppiasta olivat he avoimia käyttämään muitakin kuljetuspalveluita...

Joten: onko ehdottaa jotakin parempaa, te jotka olette ehtineet jo käydä enemmän etenkin "rättikauppaa" US:n suunnasta ?

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kulu

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

mhelander kirjoitti:

Juu, BROL laittoi myyntiin "hi-viz" ajopaidan yhteistyökumppaninsa toimesta.
No periaatteessa ajattelin tukea molempia ja hankkia paidan ja nojakki-ajohousut joiden yhteishinta oli jotain 100 $ luokkaa.

Jumpe! Juuri tänään ostin Lidlistä pyöräilyhousut ja paidan yhteishintaan 18,98 eur. Toki taaloina se tekee enemmän... Ja toimitus oli helppo, kun matkaa kauppaan ei ollut kuin 600 m.

T. Ari

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kulu

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Sama täällä . Tosin osti juoksupairan ja housut. Kun nää vaippahousut on nojapyörässä turhat ja taskut paidan takana. Se on tätä lähi kauppa ideaa. Miksi mennä meren taakse ostoksille, kun vajaan kilsan päästä saa ilman toimitus kuluja. :lol:

bowmonkey
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 18:06
Paikkakunta: Nivala

Re: Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kulu

Viesti Kirjoittaja bowmonkey »

Se on jännää toi jenkkien hinnoittelu noissa rahtikuluissa, itse tilailen toistuvasti Iherb.com:sta vitamiineja ynnä muuta popsittavaa ja postikulut on 4$. Paketit on yleensä niin isoja ettei ne mahdu postilaatikkoon ja painoakin on varmasti enemmän kuin paidassa ja housuissa. Tilaukset tulevat tuohon 4$ hintaan reilussa viikossa.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kulu

Viesti Kirjoittaja mhelander »

bowmonkey kirjoitti:

Se on jännää toi jenkkien hinnoittelu noissa rahtikuluissa, itse tilailen toistuvasti Iherb.com:sta vitamiineja ynnä muuta popsittavaa ja postikulut on 4$. Paketit on yleensä niin isoja ettei ne mahdu postilaatikkoon ja painoakin on varmasti enemmän kuin paidassa ja housuissa. Tilaukset tulevat tuohon 4$ hintaan reilussa viikossa.

Onko kyseisellä wirmalla joku huolitsija vai paketoivatko & toimittavat suoraan itse ?

Juu olen itsekin hankkinut Lidl:n kamppeita, enemmän noita juoksuun tarkoitettuja. Hyvin toimivat pääosin treenikäytössä ja talvella päällysvaatteiden alla. Muuten ovat ainakin ajokamppeet vähän löysän puoleisia jos niillä olis tarkoitus vähän kovempaa ajella niin lepattavat.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

bowmonkey
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 18:06
Paikkakunta: Nivala

Re: Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kulu

Viesti Kirjoittaja bowmonkey »

mhelander kirjoitti:

Onko kyseisellä wirmalla joku huolitsija vai paketoivatko & toimittavat suoraan itse ?

En voi varmaksi sanoa mutta uskoisin heidän paketoivan ja kaiken itse. En löytänyt yhtään vanhaa pakettia josta olisin voinut tarkistaa tarkemmin tuon USPS toimitustavan, iherb.com sivustolla on 4$:n toimitustapana "International Airmail".

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Jenkkilästä nojakkiaiheisia kamppeita järjellisillä kulu

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

mhelander kirjoitti:

Muuten ovat ainakin ajokamppeet vähän löysän puoleisia jos niillä olis tarkoitus vähän kovempaa ajella niin lepattavat.

Osta mediumeja. Minäkin olen yleensä large, mutta Lidlin kamppeissa riittää medium. Eikä ne paljon maksa kokeilla, vaikka sovituskappaletta ei olisikaan.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Vastaa Viestiin