Kilometrikisa

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

Juu, ei sen sarjan väliä - meikäläistä vain meinasi ruveta stressaamaan tuommoinen tehosarja.

Minulla on pääasiassa työmatka-ajoa ja siinäkin on nyt tässä kuussa ollut vajetta, kun on ollut useampia päiviä, että olen tarvinnut autoa työpäivän aikana. Ja yhtenä päivänä meni se taulukoukku kilometrin ajon jälkeen eturenkaasta läpi. :(

Siipan kanssakaan en ole paljon päässyt viikonloppuisin ajelemaan, kun sillä on noita kevätkiireitä... Kyllä se tästä. Ja sitäpaitsi eilen oiottiin mun ketjuni - kiitos ketjunoikomisketjun :D ! Nyt kulkee huomattavasti paremmin! Tulipahan treenattua alkukevät ketjut solmussa.

musti

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

Pastori kirjoitti:

http://www.kilometrikisa.fi/

Voitais varmaan osallistua tonne foorumin porukalla?

EDIT:

Listaan tähän ketjun alkuun kisaan lähtevät/palveluun kirjautuneet:

Pastori
GodTdd
jarkko

Höh :shock: :roll:

musti

Sori, olen unneuttanut tuon ekan viestin. Korjattu on :) Onnea uudesta sataluvusta muuten. - pastori

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

Kiitos - vielä on kilometrit melko vähissä, tai siis onhan niitä enemmän, kun jo huhtikuulla aloittelin. Loma vasta elokuussa. Onneksi tänäänkin lähdimme polkemaan tuohon tuuleen ja tuiverrukseen. Pystypyöräilijöitä ei muuten liiemmin näkynyt. 8)

musti

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja terppa »

musti&siippa kirjoitti:

Onneksi tänäänkin lähdimme polkemaan tuohon tuuleen ja tuiverrukseen. Pystypyöräilijöitä ei muuten liiemmin näkynyt. 8)

musti

Jos jotain hyvää pitää vastatuulesta sanoa niin viilentäähän se oloa :) eilen oli varmaan tän vuoden parhaat vastatuulet kun tulin töistä (puolet matkasta halkoo vielä peltoaukeita missä tuuli pääsee puhaltamaan), yöllä on onneksi tyynempää ja silloin on ihan eri äänimaailma ja tunnelma.

Ens viikolla on toiveissa, että saisi ajaa pitemmän pätkän hyötyajoa kun on parin päivän kurssit Rajamäellä ja jos saan kisulle hoitajan niin meen pyörällä (106 km suorinta reittiä).

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja terppa »

heh! eka tonni täysi 8) mut kielipoliisi näyttää olevan oikea kilometrien nieliä, yksin ajanu yli 2300.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kyllä sullakin on ihan hyvät kilsat. Mä olen kohta vasta toiseen suuntaan rämpinyt tuon JNS -HKI- JNS välin, kun sä olet jo kotona saunaa lämmittämässä. Ja parit kauppareissukin vielä siihen päälle.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Sori. Ei kerry nyt kilometrejä. Kolmas päivä sairaana.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja terppa »

Pastori kirjoitti:

Sori. Ei kerry nyt kilometrejä. Kolmas päivä sairaana.

Pikaista paranemista! Onneksi koko kesä on vasta edessäpäin. Ainakin meitilläpäin on semmoinen helle, että ajelun siirtää aikaseen aamuun tai myöhäseen iltaan jos pystyy valkkaamaan ajankohdan. Päivällä pelkästään kylällä pyörähtämisestä saa paidan märäksi, mut ei saa valittaa kun kerran kesässä on lämmintä :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Viikko meni kipeenä, tänään ekat ajelut. Hieno sää. About 15 astetta lämminta. Ei aurinkoa häiritsemässä. Sadetta ensin pitkin päivää ja sitten pieni rakonen lenkkiä varten.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja terppa »

Tää oli hiljasempi viikko mut onneks oli asiointipyöräilyä ja vähä työmatka-ajoakin, tänää oikeestaan ainoat huviajot 24 km pystypyöräilijän kaverina jolloin meno oli vielä aika rauhallista. Mut mukavaa oli kun oli hyvä auringonpaiste ja silti sopivan viileä keli ja kurhilassa Vanhassa kevarissa hyvät kahvit http://www.vanhakevar.fi/ . Mäntyharju viikonloppuna taitaa tulla hyvä hyppäys kilometreihin.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Taudin jälkeen eilen ja tänään kivat lenkit. Eilen parikyt ja nyt vakiolenkki Kuurnan voimalaitoksen kautta joen yli n. 40km. Kyllä tuntui hyvältä. Keli oli hieno - vesisade meni juuri edellä joten happea riitti ja hienot usvat roikkui tien päällä.

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

Voi, voi, kun tulee nihkeesti meikäläiselle noita kilometrejä - työt haittaa nojailuja ja työmatkakin on niin lyhyt. Elokuussa vasta loma, toivottavasti silloin saan vähän paikkailtua. Terveenä sentään olen ollut (koputtaa puuta eli päätä). Tänään kastuin vajaan seitsemän kilometrin työmatkallani kotiin palatessa, kun viimeisen puolen kilometrin aikana oli hirveä ukkosmyteri, ei juuri eteensä nähnyt, onneksi olin jo melkein kotona. Ja onneksi en ole sokerista. 8)

t. musti

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja terppa »

Nyt oli hyvä viikko 540 km :D tosin tolla nojapyörätapaamisella on aika iso vaikutus asiaan... Paras viikkolukema mulla ja lauantain 167 km on päiväennätys :) kyl ny on hyvä mieli.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

No, mä olen tässä vähän ihmetellytkin sun kilometrejäs! Hienoa!

t. musti

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Kilometrikisa

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Nyt tulee taukoa pyöräilyyn, siirryin kesälaitumille ja olisi tarkoitus reissata perheen parissa. Joten katsotaan jos jossain välissä pääsisi heittämään muutaman lenkin mutta mitään isoja määriä ei pääse kertymään. Pitäkää lippu korkealla ja palataan asiaan kun kesälaiduntaminen loppuu.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Vastaa Viestiin