optimistx kirjoitti:Niinpä. Itseäni mietitytti kovin, miksi minun pitäisi "hankkia kutsu" joltain toiselta tullakseni pystypyörällä tilaisuuteen. Ja se, että jos pystypyörässä on EU-laillinen sähkömoottori, niin sitten ei saa tulla edes kutsusta, vaikka ei moottoria käyttäisikään. Tosin ymmärrän, että jossain on rajat hyvä olla. Esim. olisi epäkäytännöllistä enkä tykkäisi, jos radalla olisi yhtä aikaa myös hevosia, rekkoja ja F1-kulkineita nojakkien lisäksi.
Olin innoissani suunnittelemassa kaikenlaista mittausta radankiertoon, mutta sitten huomaisin pettymyksekseni rajoitukset.
No sinut ehkä voisi laskea nojakistiksi vaikka tulisit pystärillä, kun kuitenkin täällä foorumilla notkut. Tai ainakin minun mielestä. Järjestäjä saa lausua oman näkemyksensä.
Kai nojanallen pyörässäkin moottori on kiinni, mutta ei ehkä akkuja?
Kai nuo sähköpyörätkin vois ottaa mukaan, esim säännöillä 'akkuja ei saa ladata, vaihtaa eikä vähentää ajon aikana'. Eli kaikki paino pitää olla koko matkan mukana.
Kyseessä on ajotapahtuma, mutta selvää on, että taukojakin pidetään, ja noin pitkää matkaa ajaessa radalla siinä ajellessa ehtii jutella hyvin.
Itse meinasin ajaa sen mihin rahkeet riittävät, mutta eipä tähän asti ainakaan ole onnistunut niin paljoa koskaan ajamaan etteikö juttuakin tulisi.