-etuhaarukka on sökö
-iso eturatas on sökö, neljä perättäistä hammasta poikki
-yleisilme on vähän epäsiisti, vaijerit vähän hujan hajan ja liian pitkiä jne.
-viime ajoilla takakiekko aavistuksen oireili jotain vikaa, takavaihtaja " välillä nytkähteli" rullatessa..
pyörä on viitisen vuotta vanha. kilometreistä ei tarkkaa tietoa, mutta ovat alle 20 000
aerobar ohjaustanko
-Ultegra osasarja, kymppi pakka, tangonpää vaihtajat. Etujarru Challengen omavalmiste
-alkuperäinen hiilari poljinpuomi korvattu alumiinisella jota lyhennetty 50mm
-penkki lienee pikku kokoa, Ventisit pehmuste
-ketjut ja takarattaat hyvät, keväällä vaihdettu
-runko on keveän (alle 70kg) kuskin rasittama
-Mukaan saa ylimääräisen Sonic nimisen harva puolaisen etukiekon
väri musta
-valokuvia ei ole eikä tulekaan koska rasvainen raato on nyt paperikääreeseen piilotettu
Hinta: 500 euroa
Pyörä on Lappeenrannassa. Toimitustapa on ainoastaan nouto. Yhteystiedot vaihtuu tämän foorumin yksityisviestillä...
Viimeksi muokannut Api, 09 Loka 2012, 18:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saakos tuohon haarukan valmistajalta ja noin, mihin hintaan ? En löytäny Challengen sivuilta kauppaa. Onks tuo runko hiilarii vai alumiinii vai jotain muuta materiaalii ?
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
En tiedä mistä saisi uuden haarukan. Recumbentpartsista saisi (vissiin) melkein sopivan, mutta on eri tyypin jarrulle tarkoitettu. Ei kuitenkaan maksa kuin muutaman kympin.
Itse tilasin sieltä summan mutikassa 160 euron haarukan joka ei ollut sopiva kaulastaan . Sen saisit vielä kaupan päälle jos tulisit heti hakemaan pyörän.
Runko on alumiinia, penkki hiilaria.
Kerrostaloasukkina en oikein pysty tuota säilömään tuollaisena eikä uudet korjaus yritykset enää oikein kiinnosta.
Meikäläisen huti tilaus oli tuo "caliber breaks 1 1/8 inch".
En vaivautunut pyörästä katsomaan kaulan paksuutta joka olisi pitänyt olla 25,4mm. Rpartsin tuon paksuisessa haarukassa on kiinnikkeet v-jarrulle. En tiä sopiiko tuohon pyörään semmoiset jarrut, ei ne ainakaan biltemassa paljon maksa.
Levyjarruun siirtyminen olisi varmaan järkevintä tässä pyörässä. Tämä alkuperäinen maantiejarru on muistaakseni Challengen omavalmiste sen takia ettei tilaa oikein muunlaisille maantiejarruille ole. Tässä jarrussa vaijeri joutuu tosi jyrkälle mutkalle ja kuluu yhdessä kesässä poikki, eli pitäisi oikeastaan vaihtaa kaksi kertaa kesässä meikäläisen ajoilla.
Itseä ei edelleenkään kiinnosta pitää pyörää senkään takia kun on uusi vehje tilaa vievä Mango tulossa.
Ei sitä pysty ääneen sanomaan. Suomessa toimivan kauppiaan sivuilta löytyy hinnat: http://www.velocraft.fi/
Hienoo ett tietoja on nyt kotimaisella kielellä saatavissa. Yllättävän isot hinta erot noiden mallien välille saatu.
Petri
Kyllä, vaikkakin Mango on hintava. Muistaakseni Sinner ei tee enään katteita tai sitten olen ymmärtänyt väärin. Tässähän tulee helvetillisiä ajatuksia.