"MYYTY" 26x4" Läskirengas On-One Floater

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

"MYYTY" 26x4" Läskirengas On-One Floater

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Varasin Floaterin juuri pastorille, eli ei enää kaupan.

Laitanpa tämän ilmoituksen tällekin puolelle siltä varalta, että joku haluaisi läskinojakkia askarrella. ;)

Fatty saa paksumpaa kumia eteensä, joten eturenkaana käytetty, 120 km lumella ajettu Floater olisi kaupan. Uudenveroinen, eihän tuo lumella ajaessa kulu. Mukaan saa halutessaan On-onen läskisisurin kaupan päälle.

Linkistä speksit: http://www.on-one.co.uk/i/q/TYOO26FAT/o ... r_fat_tyre
Hp: 50 euroa.

Saan oman renkaani alkavalla viikolla, joten floaterin postitus heti, kun uusi kumi on alla.

Sijainti: Oulu
Yhteydet:
mikko piste nelo ät gmail piste com
nolla neljä yksi 4365886
privaviesti

Viimeksi muokannut Nebulus, 18 Maalis 2013, 15:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: 26x4" Läskirengas On-One Floater

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mulle mulle mulle, mä otan. Laitan meilii.

Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: MYYTY! 26x4" Läskirengas On-One Floater

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Nebulus kirjoitti:

Fatty saa paksumpaa kumia eteensä, joten eturenkaana käytetty, 120 km lumella ajettu Floater olisi kaupan. Uudenveroinen, eihän tuo lumella ajaessa kulu. Mukaan saa halutessaan On-onen läskisisurin kaupan päälle.

Pistätkö alkuperäiselle vanteelle? Minkä kumin meinaat pistää? Takanako jatkat floaterilla? Kiinnostaa kuulla kokemuksia.

MetaPhrastic 2012

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: MYYTY! 26x4" Läskirengas On-One Floater

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

MikaL kirjoitti:

Pistätkö alkuperäiselle vanteelle? Minkä kumin meinaat pistää? Takanako jatkat floaterilla? Kiinnostaa kuulla kokemuksia.

Eteen tulee Surlyn Big Fat Larry,leveydeltään 4,7" , kevennysporatulle alkuperäiselle vanteelle. Vanteen leveys on jotain 70 millin luokkaa. Tykkään, että edessä on parempi sivuttaispito kuin takana, joten kun yksittäinen BFL tuli kohtuuhintaan tarjolle ja Fattyn etuhaarukka näyttää sille riittävän tilavalta, niin laitoin tilaukseen. Sanoivat myös foorumilla, että pitkittäisten nappuloiden takia rullaa yllättävänkin kevyesti. Floater pysynee takana ainakin tovin, sen poikittaisissa nappuloissa tuntuu olevan ihan kiitettävästi pitoa mäen nousuun ja jarrutuksiin. BFL:a heikompi sivuttaispito ei haittaa, koska pieni sladittelu ikään kuin kuuluu tapaani ajaa. :mrgreen:
Voisin vaikka kirjoitella kokemuksia tuonne pystypyöräpuolelle, kun niitä kertyy.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Vastaa Viestiin