Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jviirret »

tavasti kirjoitti:

Samoin siellä näyttää liikuskelevan joku tyyppi sähkö-kickbilkellä. Ilmeisesti poliisia ei kiinosta, koska on aika helposti näkee kyseessä olevan mopon: ylämäkeen kickbikellä potkuttelematta :-)

Jaa, ilmeisesti kukaan ei ole em. huomiota vielä paikallislehden "tekstaripalstalle" näpytellyt ;)

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja tavasti »

jviirret kirjoitti:
tavasti kirjoitti:

Samoin siellä näyttää liikuskelevan joku tyyppi sähkö-kickbilkellä. Ilmeisesti poliisia ei kiinosta, koska on aika helposti näkee kyseessä olevan mopon: ylämäkeen kickbikellä potkuttelematta :-)

Jaa, ilmeisesti kukaan ei ole em. huomiota vielä paikallislehden "tekstaripalstalle" näpytellyt ;)

Sinänsä ihan hyvä jos ei nyt moisesta turhaan niuhotettais. Jos ajaa ihmisiksi, niin eipä tuo ole keneltäkään pois.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jviirret »

tavasti kirjoitti:
jviirret kirjoitti:
tavasti kirjoitti:

Samoin siellä näyttää liikuskelevan joku tyyppi sähkö-kickbilkellä. Ilmeisesti poliisia ei kiinosta, koska on aika helposti näkee kyseessä olevan mopon: ylämäkeen kickbikellä potkuttelematta :-)

Jaa, ilmeisesti kukaan ei ole em. huomiota vielä paikallislehden "tekstaripalstalle" näpytellyt ;)

Sinänsä ihan hyvä jos ei nyt moisesta turhaan niuhotettais. Jos ajaa ihmisiksi, niin eipä tuo ole keneltäkään pois.

Teoreettinen mahdollisuushan on myös "inva-ajoneuvo". Max 15km/h ja 1kW moottori. Pitää olla myös lääkärin todistus tyyliin "voi seisoa muttei istua" tyyppisestä vaivasta.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja irakas »

jviirret kirjoitti:
tavasti kirjoitti:
jviirret kirjoitti:
tavasti kirjoitti:

Samoin siellä näyttää liikuskelevan joku tyyppi sähkö-kickbilkellä. Ilmeisesti poliisia ei kiinosta, koska on aika helposti näkee kyseessä olevan mopon: ylämäkeen kickbikellä potkuttelematta :-)

Jaa, ilmeisesti kukaan ei ole em. huomiota vielä paikallislehden "tekstaripalstalle" näpytellyt ;)

Sinänsä ihan hyvä jos ei nyt moisesta turhaan niuhotettais. Jos ajaa ihmisiksi, niin eipä tuo ole keneltäkään pois.

Teoreettinen mahdollisuushan on myös "inva-ajoneuvo". Max 15km/h ja 1kW moottori. Pitää olla myös lääkärin todistus tyyliin "voi seisoa muttei istua" tyyppisestä vaivasta.

Jukka

Tai sitten paikallinen Pelle Peloton! Ajakoon hän rauhassa! :mrgreen:

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Avatar
pikametri
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 245
Liittynyt: 18 Syys 2008, 22:09
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja pikametri »

Juu, Pellepeloton ajaa semmosta 25-30km/h kohtalaiseen ylämäkeen potkimatta. Haitta on lähinnä se, että keljuttaa, kun oma pyörä ei kulje lihasvoimalla yhtä sutjakasti ylämäkeen.

HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.

Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Olikohan TJT kun tuli tänään punavalkoisella Mangolla vastaan Helsingin pitäjän kirkolla siinä viiden maissa. Itse olin läskillä polkemassa kotiinpäin, piti oikein peukkua näyttää, kun näytti kinneri niin komialta.

MetaPhrastic 2012

TJT
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Huhti 2013, 13:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja TJT »

MikaL kirjoitti:

Olikohan TJT kun tuli tänään punavalkoisella Mangolla vastaan Helsingin pitäjän kirkolla siinä viiden maissa. Itse olin läskillä polkemassa kotiinpäin, piti oikein peukkua näyttää, kun näytti kinneri niin komialta.

Kyllä, minä olin tulossa tiistaiselta lentokentän ympäri pyöräilylenkiltäni.
Sinulla oli hieno läskipyörä alla. Hetken ajan harkitsin jopa pysäyttämistä ja läskipyörään tutustumista, mutta oli sen verran kiva / rento vauhti päällä etten raaskinut.

Timo

T.Timo

Mango Sport Red Edition 2013

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Näin tänä aamuna, siinä kahdeksan jälkeen deltan, Espoossa, Friisilän aukion kohdalla. Olin itse matkalla itään, kohti Helsinkiä, ihan kuin delta kuskikin, mutta toisella puolella tietä. Hiljensin vauhtia kun delta jäi valoihin odottamaan tien ylitystä. Mutta kuskia ei näkynyt, joten lähdin kohti töitä.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Wacky ajeli eilen siinä kuuden jälkeen rautatieaseman editse. Koitin vilkutella, mutta et huomannut. Komia ilmestys tuo läskinojakki aina vaan.

MetaPhrastic 2012

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja samuel »

Tänään klo 7.50 Pirkkalassa Turkkiradan alkupäässä keltainen/ oranssi deltatrike ajeli hiljaksiin kohti keskustaa.
Itse taas autolla liikenteessä... :oops:

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Tänään bongattu kaksi nojapyärää, kun pääsi taas pitkästä aikaa ulos. Esko M Oulunkylässä aamupäivällä ja Wacky 15.30 Steissin edessä menossa itään. Piti laittaa tänne kun ei ole kuukauteen yhtään merkintää.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Hopea kirjoitti:

Tänään bongattu kaksi nojapyärää, kun pääsi taas pitkästä aikaa ulos. Esko M Oulunkylässä aamupäivällä ja Wacky 15.30 Steissin edessä menossa itään. Piti laittaa tänne kun ei ole kuukauteen yhtään merkintää.

Esko oli matkalla Maunulan majalle, jossa näin herran ennen sunnuntain retkeä. Mä olin taas palailemasta kotiin retken jälkeen, haettuani kuvarastin ruoholahdesta.

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Musta Green Hopper bongattu Lauttasaaren Lidlin edessä kello 17:00. Kuka tunnistaa omaksi?

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mä näin just Jorin. Oli työpaikallansa.

Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja MikaL »

V__8889.jpg
V__8889.jpg (172.52 KiB) Katsottu 3375 kertaa

Tero on ilmeisesti ollut liikkeellä

MetaPhrastic 2012

Vastaa Viestiin