(ostettu) O: Nojapyörä

Nojapyörien kauppapaikka.
Mirrinen
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Maalis 2014, 18:12
Paikkakunta: Uusikaupunki

(ostettu) O: Nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Mirrinen »

Yksi uusi optimisti joukossa lisää, eli Optima Lynxx löysi luotani kodin ja pienen säädön sekä rälläköinnin jälkeen valmistajan vastakkaisista väitteistä huolimatta tuo säätyi mittaiselleni oikein hyvin. Helppo ja herkkä ajettava eikä polkiessa ole raskaalta tuntunut. Kiitos kaikille vastanneille!

Harrastusta aloittelemassa ja melko vähillä tiedoilla pyörää hankkimassa, mutta jostainhan se on liikkeelle lähdettävä! :) Eli; etsin Azub Apus/Six-tyyppistä käyttökuntoista välinettä pienehkölle naishenkilölle (kaikki 162cm pituutta tulevalla polkijalla). Pyörän käyttötarkoitus ainakin aluksi koulu-/työmatkoista suoriutuminen mahd. monella kelillä. Tarjouksia otan kiitollisena vastaan jos joku tuollaisesta peruskapistuksesta haluaapi luopua :)

Viimeksi muokannut Mirrinen, 24 Maalis 2014, 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3848
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: O: Nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Mulla on Helsingissä Azub Bufo myynnissä tai koeajettavissa. Siitä saa ainakin ihan hyvä kuvan minkätyyppistä pyörää olet etsimässä jos koeajokokemusta ei ole vastaavasta. Kyseisellä pyörällä on onnistuneesti ajanut n. 154 cm mittainen joten se lyhenee kyllä sopivaksi kuten noiden isompienkin pitäisi.

Mirrinen
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Maalis 2014, 18:12
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: O: Nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Mirrinen »

Kiitos tarjouksesta. Jostain tuulenpuuskasta kuitenkin olen onnistunut tempaisemaan tarpeen saada tuon ensimmäisen nojakkini 20/26 renkailla :) Harmi, että asustelen täällä lounais-rannikolla. Koeajo olisi ollut hyvä tilaisuus tutustua tuohon pyörään paremmin, mutta hyvin harvoin tulee nykyään siellä synnyinkaupungissa vierailtua kun koulu, työt ja harrastukset syövät vapaa-ajan.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: O: Nojapyörä

Viesti Kirjoittaja jori »

Mirrinen kirjoitti:

Harmi, että asustelen täällä lounais-rannikolla. Koeajo olisi ollut hyvä tilaisuus tutustua tuohon pyörään paremmin, mutta hyvin harvoin tulee nykyään siellä synnyinkaupungissa vierailtua kun koulu, työt ja harrastukset syövät vapaa-ajan.

Olen useille tulokkaille neuvonut lisäämään profiiliinsa paikkakunnan, jotta koeajojen ja tapahtumien neuvominen olisi mielekkäämpää. Tee sinäkin se, jotta lähiympäristösi nojapyöräilijät voivat tarjota koeajoa. Tämän foorumin väki on kovin hajallaan ja harvassa ympäri suomea -ja maailmaa, joten ilman tuota merkintää on vaikea tietää, kenen pitäisi reagoida esim. koeajotarjouksen merkeissä.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: O: Nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mirrinen kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta. Jostain tuulenpuuskasta kuitenkin olen onnistunut tempaisemaan tarpeen saada tuon ensimmäisen nojakkini 20/26 renkailla :)

Noin ekan vehkeen tiimoilta voisi sanoa että ole vapaa ennakkotuomiosta.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: O: Nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Moikka...asut Turun seudulla ilmeisesti joten ympärivuotiseen käy sulle myös 20 20 kombo.
Itse olen tyytyväinen ollut azubiin. Azub 5 Sram dual drive vaihteilla joita kyllä kelpaa suositella kaupunkiajeluun. Jättioravalla myynnissä HP Veloteknik, Wackyllä Bufo katsoin myös että Lyncs myynnissä ...kiinnitä myös painoon huomiota jos olet kovin hentoinen. Oma Azub joku 16-17 kg. Painaa kuin synti mutta vakaa kuin kallio ajettava ja kestää kuormaa. Laita aikaa ja jos mahdollista testaile eri laitteita.
Kalliita hankkia joten hyvä olis jos osuu heti oikea laite selän alle.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: (ostettu) O: Nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Onnea Mirriselle Uuteenkaupunkiin hyvä että nojakki löytyi kivuttomasti.

Vastaa Viestiin