Pastori kirjoitti:musti&siippa kirjoitti:tm kirjoitti:Pastori kirjoitti:...Viikonloppuna olin Siurossa juhlamenoissa ja juhlaporukat bongasivat kuvauksista päätellen Mangon. Olisko ollut Teppo liikkeellä?
Lauantaina ajelin kyllä Siuron läpi, mökille olin matkalla. Sunnuntaina palasin toista reittiä takaisin.
Meilläkin oli jälkikasvu sinut bongannut Siuron valtatiellä. (Ei vaan aina muista täällä mainita, kun meitä nojailijoita on niin paljo Nokialla...
)
t. musti
Mä ajelen siellä ensiviikolla. Reittivinkkejä otetaan vastaan. Lähtöpaikkana Siuro, tavoitematkat 80-100 kilsaa.
Reittivinkki: Siuron valtatie, Nokian valtatie (meilläkin voi poiketa [kaffeet luvataan, jos ollaan paikalla], kun siitä kirkon jälkeen poikkeaa oikealle...), Sarpatintie -> moottoritien alitus tunnelista, kvl:ää pitkin kohti Pitkäniemeä ja siitä edelleen kvl:ää kohti vanhaa Pirkkalan tietä Rajasalmen silloille (siinäkin voi sitten käydä kaffeella), siitä taas kvl:ää (taas moottoritien alitus) kohti Pirkkalaa, josta onkin sitten vaihtoehtoja, itse kääntyisin oikealle kohti Sionkylää tai jos pitkälle haluaa, niin Säijään, josta voi jatkaa Lempäälään tai lentoaseman tietä kohti Pirkkalaa.
t. musti (olen kyllä itse jo töissä ensi viikolla , mutta siippa on aika paljon kotosalla)