Napamoottori

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17772
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Napamoottori

Viesti Kirjoittaja PW »

ajou kirjoitti:

Minä tässä kerran jo suunnittelin tuollaista, mutta viisatuin, kun Jori taisi kertoa, että 2 X 250W moottoria on yhteensä 500W ja siis Suomessa laiton!
Metsässä saa tietysti ajella miten huvittaa ;-)

Artsi

Ainakin omassa metsässä :wink:

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2746
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Napamoottori

Viesti Kirjoittaja tavasti »

ajou kirjoitti:

Minä tässä kerran jo suunnittelin tuollaista, mutta viisatuin, kun Jori taisi kertoa, että 2 X 250W moottoria on yhteensä 500W ja siis Suomessa laiton!

Hirveällä väännöllä saattaisi jopa mennä läpi jos systeemissä olisi polkemalla tuotetun energian mittaus, ja moottoreille annettaisiin maksimissaan poljettu teho + 250W.

Jos ehdottomasti tarvii kaksi moottoria, niin kyllähän tuo 125W/moottorikin onnistuu, pitää vaan olla sopiva jännite.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Napamoottori

Viesti Kirjoittaja jviirret »

PW kirjoitti:
ajou kirjoitti:

Minä tässä kerran jo suunnittelin tuollaista, mutta viisatuin, kun Jori taisi kertoa, että 2 X 250W moottoria on yhteensä 500W ja siis Suomessa laiton!
Metsässä saa tietysti ajella miten huvittaa ;-)

Ainakin omassa metsässä :wink:

Ei muuten saa. Ainoastaan suljetulla piha-alueella. Siellä omassa metsässä voit ajaa jonkun marjanpoimijan tai muun jokamiehen oikeudella liikkuvan päälle. Sitten jos merkitset ja aitaat oman metsän niin ettei sinne ajohetkellä kukaan vahingossa pääse niin toki siellä sitten voi ajaa ;)

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin