SCORPION ?

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.
ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 701
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja ki »

kerro meille muillekin että mikä on scorpionissa parempaa kuin esim hasessa ( tai gekkossa)

kogam
Viestit: 162
Liittynyt: 11 Heinä 2014, 11:18
Paikkakunta: Espoo

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja kogam »

Jousitus. Pehmeä kyyti. Ja mukavan matala. Siis lyhyesti sanottuna oli hyvä kokemus.

Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-

ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 701
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja ki »

onko scorpion yhtä matala tai matalampi tai korkeampi kuin gekko?

kogam
Viestit: 162
Liittynyt: 11 Heinä 2014, 11:18
Paikkakunta: Espoo

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja kogam »

Istuinkorkedet vaihtelee mallin ja myös eri istuimien mukaan. Tarkat tiedot löytyy www.hpvelotecnik.com haulla.

Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-

Avatar
kamu
Viestit: 85
Liittynyt: 24 Heinä 2013, 22:04
Paikkakunta: Lohja

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja kamu »

NikoK kirjoitti:

Eiköhän saada järjestettyä koeajo minun Scorpionilla, ainakin jos olet sen verran saman kokoinen ettei tarvi ketjun mittaa veivata koeajoa varten... Minä 181cm pitkä. Espoossa. Laita vaikkapa yv.

Niko

Scorpion on mietityttänyt myös minua. Onnistuisiko pieni koeajo jonain arki-iltana, vai onko testaajia ollut jo ruuhkaksi asti.. :?:

Kari

Challenge Seiran 26 2013-, HP Velotechnik Scorpion FS 20 2015-, Challenge Fujin SL-II 2015-, ICE Trice T + Bionx 2016-

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja NikoK »

kamu kirjoitti:
NikoK kirjoitti:

Eiköhän saada järjestettyä koeajo minun Scorpionilla, ainakin jos olet sen verran saman kokoinen ettei tarvi ketjun mittaa veivata koeajoa varten... Minä 181cm pitkä. Espoossa. Laita vaikkapa yv.

Niko

Scorpion on mietityttänyt myös minua. Onnistuisiko pieni koeajo jonain arki-iltana, vai onko testaajia ollut jo ruuhkaksi asti.. :?:

Ei nyt sentään ruuhkaa, toistaiseksi kogam ollut ainoa. Laitan sinulle YV:n.

Niko

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 701
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja ki »

hei niko , onko sulla nyt tuo matala scorpion, jos sitä vertaa kettwieseliin tai lauttasaaren gekkoon?mulle lauttasaaren gekko sta oli hankala kiivetä ylös ja solian kettwiesel oli taas sopivan korkealla.

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja NikoK »

ki kirjoitti:

hei niko , onko sulla nyt tuo matala scorpion, jos sitä vertaa kettwieseliin tai lauttasaaren gekkoon?mulle lauttasaaren gekko sta oli hankala kiivetä ylös ja solian kettwiesel oli taas sopivan korkealla.

Minulla on Scorpion FS26, istuimen korkeus 29cm eli jonkin verran matalampi kuin Lauttasaaren Gekko. Eroa kasvattaa vielä se että minulla BodyLink ja Lauttasaaren Gekkossa verkkoistuin. HPV:lta saa tuommosen apuvälineen-> http://www.industrialbicycles.com/db/im ... pAids1.jpg

Niko

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
kamu
Viestit: 85
Liittynyt: 24 Heinä 2013, 22:04
Paikkakunta: Lohja

Re: SCORPION ?

Viesti Kirjoittaja kamu »

Mukava kokemus tuo Scorpionilla ajo, yllättävän kevyesti ja pehmeästi liikkui. Taitaa sellainen ilmestyä ensi keväänä meidänkin pihalle, on näet oiva synttärilahja vaimolle. :wink:

Kiitos Niko koeajosta :!:

Kari

Challenge Seiran 26 2013-, HP Velotechnik Scorpion FS 20 2015-, Challenge Fujin SL-II 2015-, ICE Trice T + Bionx 2016-

Vastaa Viestiin