Ostetaan Quest/Strada

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17778
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Ostetaan Quest/Strada

Viesti Kirjoittaja PW »

jviirret kirjoitti:
Wacky kirjoitti:
PW kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleen, olisko semmoselle palvelulle kysyntää, polkis kinnereitä Keski-Euroopasta Suomeen :mrgreen:

Petri

Tuskin maksaisi vähemmän kuin kuljetuskulut kun pitää ottaa huomioon majoitus reitin varrella ja laivaliput, sitten paluu (jos lähtee suomesta niin meno) matkan lipput ja voi olla että joku vakuutus olis paikallaan.

Mutta saa ajaa kinnerillä ostamatta sitä tai maksamatta siitä vuokraa ;)

Jukka

Siitähän se ajatus lähti ja näkis "muoalimaa" :wink:

petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Velonautti
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Heinä 2011, 22:41
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Ostetaan Quest/Strada

Viesti Kirjoittaja Velonautti »

Parsa kirjoitti:

Mahtavatkohan Suomeen edes lähettää??

Lähettäähän ne rahasta vaikka mitä.Itse tutkiskeli oman velomobilin tuonti kustannuksia ni huh. huh.Lähetyskustannus 708e, pakkaus eli puulavetti pahvilaatikolla 130e, vakuutus pyörälle 148,75e.Uuden liikkeen kautta toimitus.Käytetyn yksityisen toimitus ? Joten kannaattaa polkea kotiin :D säästäääää

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 964
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 09:34
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Ostetaan Quest/Strada

Viesti Kirjoittaja TMS »

Periaatteessa mun Strada vois olla myytävänä ja hintakin varmaan alle 4 tonttua kun se ei enää uusi ole. Sellainen mutta asiassa on, että se vapautuisi vasta sitten kun uusi kinneri saapuisi, sillä ilman kinneriä en enää pärjää :wink: .

Uusi kinneri olisi näillä näkymin tuo df xl, jolle oli siis luvattu 6kk toimitusaika mitä saa kyllä tilauskirjan pituuden perusteella hieman epäillä. Mutta jos tällainen järjestely kelpaa niin voidaan asiasta tarkemmin sopia.

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: Ostetaan Quest/Strada

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

OT;
TMS, ethän sinä voi hankkia nopeampaa pyörää, se oli mun ainoa valtti ensi vuonna nokialla...
:roll:

Avatar
pikametri
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 245
Liittynyt: 18 Syys 2008, 22:09
Paikkakunta: Kangasala

Re: Ostetaan Quest/Strada

Viesti Kirjoittaja pikametri »

Eiköhän Markunkin mango ole vielä myynnissä: http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.ph ... %A4%C3%A4n Vaatii varmaan hieman laittoa, mutta on tietty hieman halvempikin kuin noin premium kuntoiset.

HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 964
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 09:34
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Ostetaan Quest/Strada

Viesti Kirjoittaja TMS »

Nojailija kirjoitti:

OT;
TMS, ethän sinä voi hankkia nopeampaa pyörää, se oli mun ainoa valtti ensi vuonna nokialla...
:roll:

Ei hätää, ensi vuonna olen mitä todennäköisimmin liikkeellä vielä Stradalla. Tai sitten tietysti jos lowridesin ja kumppaneiden projekti etenee suunnitellusti, niin ehkä sitten pääsen sen Avuksen puikkoihin.

Vastaa Viestiin