Muut harrastukset.

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2652
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja Premnas »

On kyllä upee grilli! Siellä paistuu varmasti hyvät lihat ja muut :P . Melkein tulee nälkä kun ajattelee.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja PW »

Syksyn liikuntaharrastukset on kahvakuula ja ohjattukuntosalipiiri, molemmat yrittäjäyhistyksen järjestämiä ja osin sponsoroimia.
Astangajooga jäi pois kun työväenopistossa ei oo kyseistä kurssia :? pitäs jaksaa itekseen tuota harrastaa kotona.
Jos noilla kunto pysyis jonkinlaisessa kuosissa. Kahvakuula vaikuttaa ihan hyvältä liikuntamuodolta, parinkerran jälkeen arvioituna.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja NikoK »

Valokuvaus on toinen pitkäaikainen harrastukseni. Saldoa: https://www.flickr.com/photos/48600989@N07/

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

kmb
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 268
Liittynyt: 12 Heinä 2013, 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja kmb »

NikoK kirjoitti:

Valokuvaus on toinen pitkäaikainen harrastukseni. Saldoa: https://www.flickr.com/photos/48600989@N07/

Hienoja, taitaa olla filmikuviakin. Minulla kamerat pölyttyy nurkissa ja filmit pakastimessa, pitäisi varmaan yrittää elvyttää harrastusta.

ICE Sprint 26 (2013 - ), Azub Max (2014 - )

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja NikoK »

kmb kirjoitti:
NikoK kirjoitti:

Valokuvaus on toinen pitkäaikainen harrastukseni. Saldoa: https://www.flickr.com/photos/48600989@N07/

Hienoja, taitaa olla filmikuviakin. Minulla kamerat pölyttyy nurkissa ja filmit pakastimessa, pitäisi varmaan yrittää elvyttää harrastusta.

Kiitos! Kyllä, valtaosa (noin 95%) on filmille kuvattu. Kyllähän se into tietty vaihtelee, mutta viimeiset 10v on tullut kuvattua noin rulla viikossa keskimäärin. Sitä ennen vähemmän.

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja samuel »

Laitesukellus, halliuinti, ajokoirana hirvimetsällä, rc-kopteri löytyy (tuli tonttiin, odottaa kasausta).
Autotallissa hermojen lepuutukseksi mitä vaan, esim. hehkulampullisten valojen korvaaminen ledeillä.
Oma sukelluslamppu 30W/ 2000 lumenia kasattu.
Omien autojen parsiminen että liikkuvat, siinä ajanvietteitä mitä kahden muksun ja vaimon oikkujen jälkeen aikaa jää.....

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 695
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

Eipä ole enää oikeastaan mitään harrastuksia, jos tätä erilaisten fillarien kanssa säätämistä ei lasketa.
On saanut harrastaa jo niin montaa asiaa sydämensä kyllyydestä ja Pohjanmaan kautta. Jo isä oli harrastushullu, joka vei vaikka mihin.
Lyhyt lista tähän ikään mennessä olisi suurinpiirtein: purjehdusta, melontaa, moottoripyöriä (22 kpl), moottoriveneilyä, laskettelua (Mont Blanc, Suomi, jne), Rock"n"rollia (omakustannelevyjä, kiertueita, Tavastian keikkoja), ulkomailla asumista (Englanti), valomiehenä kiertämistä bändin mukana, aforismeja (yksi kokoelma), lukemista (noin 50 kirjailijan koko tuotanto), kirjoittamista (vino pino omakustannekirjoja), moottorikelkkailua (safareita), pienlentokoneiden kyydissä istumista (noin 100 tuntia), matkailua (Venäjä, Afrikka, USA, Eurooppa), mallilennokeita(SM-tasolla), elokuvien katsomista teattereissa (ennätysvuotena 93 kertaa, lipunkannat tallessa) ja muuttamista (18 osoitetta ennen 27 ikävuotta). Joensuussa olen asunut yhdeksässä eri osoitteessa.
Vähän on nyt nelivitosena jo sellainen eläkeläisen olo harrastusten suhteen. Cruisaillaan kinnerillä.
Faija harrasti näiden lisäksi yhtaikaa aktiivisesti ainakin: sukellusta, telemark-hiihtoa, lentämistä, katamaraani-purjehdusta, veneenrakennusta, erävaellusta, ValMet 20-traktoreita, joissa tuli pyörittyä mukana jossain määrin.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja Pastori »

E-Cruiser kirjoitti:

Joensuussa olen asunut yhdeksässä eri osoitteessa.
Vähän on nyt nelivitosena jo sellainen eläkeläisen olo harrastusten suhteen.

Sä olet mua parivuotta nuorempi - mutta ollaan me varmaan Jokelassa-Kerubissa-Lörkissä ohimennen nähty. Luulisin. Riippuu toki vuosista - täällä olen ollut vuodesta -85 lukuunottamatta vuosia 2000-2003 jolloin mä taas olin siellä Kalliossa.

Mulla Joensuun kämpät järjestykessä:

  • Verkkotie
  • Noljakantie
  • Kukkolankatu
  • Eteläkatu
  • Torikatu
  • Sepänkatu
  • Penttilänkatu
  • Hasanniemi
  • Tiaisenkatu x2

Plus työhuoneita parissa paikassa.
Ohops. Sama lukumäärä = 9.

Okei. Löytyi vanha lehtijutun kuva - tässä Pastori 28v. Voi tarkastaa onko tuttu lärvi.

pastori_28v.jpg
E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 695
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

Pastori kirjoitti:
E-Cruiser kirjoitti:

Joensuussa olen asunut yhdeksässä eri osoitteessa.
Vähän on nyt nelivitosena jo sellainen eläkeläisen olo harrastusten suhteen.

Sä olet mua parivuotta nuorempi - mutta ollaan me varmaan Jokelassa-Kerubissa-Lörkissä ohimennen nähty. Luulisin. Riippuu toki vuosista - täällä olen ollut vuodesta -85 lukuunottamatta vuosia 2000-2003 jolloin mä taas olin siellä Kalliossa.

Mahdollisesti olemme. Mulla oli kämppä Lörkin yläkerrassa kahteenkin otteeseen, ihan siinä suoraan yllä toinen kerros. Kerubi 90-luvulla!, jees. Nähnyt siellä miljoona keikkaa ja soittanut muutaman itse. Kuten Karjalantalolla myös, Ilosaariróckissa soitimme perjantaina ja olin töissä lavaroudarina yhtenä vuonna.
Mä asuin Joensuussa kesästä 1988 kesään 1996. Olin töissäkin monessa eri firmassa. Se on hieno kaupunki. Jos sopiva mahdollisuus aukeaa, niin palaan sinne. Faija on kotoisin siitä läheltä.
Mäkin oon asunut Penttilänkadulla! :) Pari katua mun täytyy tsekata googlesta, ei enää muista. Karsikko, Rantakylä, Noljakka.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Joo. Sitä vanhaa Kerubia mä tarkoitinkin. Uudessa on toki tullut pari varttuneempaa artistia kateltua. Mä hengailin Lörkissä aikalailla kun tehtiin Ylioppilaslehteä. Kavereita (Rysky yms.) asui siinä samassa talossa. Joka päivä kahvilla siis 14 ja usein iltaisin. Penttilänkadulla mä asuin siinä Keskon varaston takana olevassa omakotitalossa = sataneliöinen yksiö, edustustila. Hasanniemessä siellä Steiner päiväkodin yläkerrassa. Melkein tuli nostalginen olo.

eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Välikommentti tähän...

Mä pääsen ensi kesän jälkeen ikämiessarjoihin. Kerran muuttanut. Samassa porraskäytävässä muutaman kerroksen ylemmäksi...

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 695
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

Omia osoitteita Joensuussa olivat:

  • Karsikonkatu 10
  • Peltolankatu (2x)
  • Ruoritie (en ihan satavarma mutta siinä jossain, ne talot taitavat olla purettu)
  • Riihisärkänkatu
  • Niskakatu 16
  • Kaislakatu (2x)
  • Erkinpellontie 18

Treenikämppä oli siinä Lörkin lähellä Siltakadulla kulmassa vanhassa puutalossa. Ihmiset, jotka siellä tunsin olivat lähes kaikki jonkin sortin soittajia. Leppäsen Seppo, Kämäräisen Jari, Lindhin Timo, Martikaisen Kimmo, Tanskasen Kai, Ruusut, Kumikameli, ym, ym. Sellainen kuin Arto Laaninen on yliopistolta hyvin tuttu. Oli basistina lähes kaikissa projekteissa.
Muistin väärin, ei Penttilän vaan Peltolankatu.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Härski
Sisällöntuottaja
Viestit: 1626
Liittynyt: 01 Syys 2014, 17:36
Paikkakunta: "satakunta"

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja Härski »

..Jonsuun kasvatteja täällä kans.

Hiukan eri pa(i)no kertaa ku edelliset keskustelijat, mut jutuistapäätellen yhtä kieroutuneita kuitenkin. Ja MIE komppaan Barree(paikallinen rock-henkinen bubi), Jokela tuli hyvänä kakkosena=).

Avatar
J-Drums
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 255
Liittynyt: 19 Elo 2013, 22:25
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja J-Drums »

Jaa, että harrastuksia. Nimimerkistäni ei varmaan mitenkään voi päätellä, että soitan rumpuja. Kohta 30v sitä hommaa takana, mutta kun en oo oppinut, niin jatketaan nyt vielä.

Lisänä siihen on tullut äänittely, miksaus- yms. häröily, joita opetellaan vapaa-ajan sallimissa puitteissa.

Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Muut harrastukset.

Viesti Kirjoittaja Saukki »

J-Drums kirjoitti:

Jaa, että harrastuksia. Nimimerkistäni ei varmaan mitenkään voi päätellä, että soitan rumpuja. Kohta 30v sitä hommaa takana, mutta kun en oo oppinut, niin jatketaan nyt vielä.

Lisänä siihen on tullut äänittely, miksaus- yms. häröily, joita opetellaan vapaa-ajan sallimissa puitteissa.

Täältä ilmoittautuu toinen rumpali. Vasta vähän toistakymmentä vuotta rumpalointia takana enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Nykyään vähemmän. Äänityshommia myös ja kotistudiokamppeet löytyy autotallista. Sekin jäänyt vähemmälle.

Muita harrastuksia valokuvaus ja kesäisin rantalentopallo ilman rantaa. Uusimmaksi harrastukseksi hankin Arduinon. Oli tarkoitus väsätä jonkinlainen robotti ja käyttää Arduinoa sen aivoina. Mutta saapa nähdä saanko mitään järkevää väsättyä.

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Vastaa Viestiin