vuohi kirjoitti:Aika vaatimaton tuo etu lowracerilla tri-pyörään. Vielä kun otetaan huomioon se, että tri-asennosta polkemista on harjoiteltu reilusti ja saan siittä todennäköisesti enemmän watteja aikaseksi.
<snip>
Tuntuisi turhalta tehdä tuollainen lowraceri jos sillä ei saisi kuin muutaman hassun kilometrin lisää kulkua tri-pyörään verrattuna.
Haluatko lähteä viivalle ? Jos ajetaan "TT-olosuhteissa" niin tuskin pärjäät Tri- tai TT-pyörälläsi mulle vaikka alla on mun lowraceri. Ja muissa olosuhteissa ei ole mitään mahdollisuuksia jos alla on etuvetoinen. Viimeistään kun matkaa venytetään vähän pidemmäksi jossa TT-ajoasennon pitäminen ei monelta enää onnistu pidempään jolloin aerodynamiikka hajoaa.
Mutta joo, lowracer on kuitenkin enemmän matkapyörä, sen edut on hyvä hallinta ja vähäinen tuulenvastus tasamaalla. Mutta vaikka Oulua väitetään tasamaaksi ei mun lowraceri ole nopeampi kuin etuvetoinen missään mun ajossa.