#surullinenjoulukalenteri

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

#surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja terppa »

Joululaulut alkoi ahdistaa jo Marraskuussa kun töissä tulee aika paljon radiota kuunneltua, niinpä ajattelin twitterin kautta tarjota "erilaisia" joululauluja noin niinkuin joulukalenterin muodossa. Lauluja jotka ei ehkä ole soittolistojen kärjessä mutta jollain tasolla minua sykähdyttää (mikä se taso nyt sitten kulloisessakin mielentilassa on :) )

Samalla vaivalla täytän foorumin off-topic osiota joten tässä luukku 1/24

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Wacky »

terppa kirjoitti:

Joululaulut alkoi ahdistaa jo Marraskuussa kun töissä tulee aika paljon radiota kuunneltua

Mitä kanavaa sä oikein kuuntelet kun joululauluja tulee jo marraskuussa? Itse kuuntelen YleX ja ensimmäinen joululaulu tuli vasta joulukuun ensimmäisenä päivänä enkä kuullut kuin yhden sellaisen koko päivänä.

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 695
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

Aika huonosti sitä enää jaksaa mitään jouluun liittyvää.
Radioista puheen ollen pari vuotta sitten tehtiin aivan käsittämätön päätös, kun sisältörikas Yle Puhe tuhottiin irtisanomalla puolet asiaohjelmien tekijöistä ja täyttämällä puolet ohjelma-ajasta urheilulla. Minulla ei ole mitään urheilua vastaan mutta älyllisen, poliittisen aikuisten laadukkaan keskustelukanavan täyttäminen jääkiekolla oli kyllä barbarismia. Se oli hyvä kanava ennen muutosta. Ei joululauluja :wink:

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

teee
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 20:34
Paikkakunta: Turku

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja teee »

Aika huonosti sitä enää jaksaa mitään jouluun liittyvää.
Radioista puheen ollen pari vuotta sitten tehtiin aivan käsittämätön päätös, kun sisältörikas Yle Puhe tuhottiin irtisanomalla puolet asiaohjelmien tekijöistä ja täyttämällä puolet ohjelma-ajasta urheilulla. Minulla ei ole mitään urheilua vastaan mutta älyllisen, poliittisen aikuisten laadukkaan keskustelukanavan täyttäminen jääkiekolla oli kyllä barbarismia. Se oli hyvä kanava ennen muutosta. Ei joululauluja :wink:

Aivan täysin samaa mieltä. Ja vastaavanlainen tunne tuli, kun Hector poistettiin radio Suomen sunnuntaiaamusta
ja tilalle pistettiin kaksi tuntia käännösiskelmiä. Yäk.

Terho

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4799
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Vaikka nyt puhutaan "joulusta", niin puhe ei ole se puhe joka oli . Pilattu puhe koko kanava. :evil: :evil:
Mitä tulee jouluun , en itse sitä ole viettänyt kahteenkymmeneenviiteen vuoteen . Se vaan ei ole mun juttu . Mielummin arkee , kuin mitään turhia juhlia. Juhliminen vaan ahdistaa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Samaa mieltä tuosta urheilun siirtämisestä puheelle!
Mutta sen verran täytyy sanoa, että onhan tuo Puhe-asema raskasta kuunneltavaa. Miten ihmeessä maasta joka on melkein kaikilla mittareilla mitattuna maailman parhaimpien joukossa saadaan tuotettua noin negatiivista puheohjelmaa 24/7?

taas oftopickkia :(

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Nojanalle kirjoitti:

Mielummin arkee , kuin mitään turhia juhlia. Juhliminen vaan ahdistaa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Juhlia voi ja kokoontua yhteen yms. Itse Joulun aika on ihan mukavaa, jos sattuu olemaan vapaata, mutta tämä kuukausi ennen joulua yhtä kaupallisen paskan huipentumaa :(

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja terppa »

Luukku 2/24 Surullista joulua

Wacky kirjoitti:
terppa kirjoitti:

Joululaulut alkoi ahdistaa jo Marraskuussa kun töissä tulee aika paljon radiota kuunneltua

Mitä kanavaa sä oikein kuuntelet kun joululauluja tulee jo marraskuussa? Itse kuuntelen YleX ja ensimmäinen joululaulu tuli vasta joulukuun ensimmäisenä päivänä enkä kuullut kuin yhden sellaisen koko päivänä.

Mä kanavapujottelen :) ennen klo 10 yleensä Yle Puhe, jos sieltä ei tule mitään mielenkiintoista niin sitten Nova, Iskelmä tai Lahden Radio, joskus jopa radio Voima. Klo 10 jälkeen yleensä eniten SuomiPoppia. YleX:n kuuntelu jäi kun Peltsi ja Hintikka katosi taajuuksilta. Myönnetään, mä olen tosi ranttu, mitään aivotonta lätinää en kauaa jaksa :)

Tänään tuli jo kolmelta kanavalta joulumusaa samaan aikaan, samanlaista siirappia, kiiltokuvaa ja pumpulilunta... Ensi viikolla omat levyt mukaan kun kerran Scaniassa on toimiva cd-soitin.

En mä joulua vihaa mutta viettäisin sitä mieluiten vasta jouluna ja pienimuotoisesti, ostoshelvetissä missä toisinaan käyn lounaalla oli joulupukit ja kuuset viritetty jo marraskuun puolivälissä.

Yle Puheen olisin minäkin mieluusti pitänyt urheiluvapaana alueena, onneksi on Areena josta saa ladattua ohjelmia illallakin.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja irakas »

Mitä ihmettä te äijjät pamisette! Miksi ette kuuntele Suomen ainoaa järkikanavaa: YLE 1:stä! Ei tule liian aikaisin joulumusiikkia, ei mainoksia, eikä urheilua, vaan hyviä puheohjelmia ja hyvää musiikkia. Myös kuuluttajat puhuvat nautittavasti kaunista suomen kieltä eivätkä turhia höpöttele. :mrgreen:

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja jviirret »

irakas kirjoitti:

hyvää musiikkia.

Tämä on makuasia, nytkin koko illan tullut sibeliuksen viulukilpailua :D Tai kun ohjelmaa katsoo niin sitä on tungettu koko päivä ja väliin hartaita säveliä ja jotakin muuta klassista hermojen kiristely musiikkia :lol:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

kuparinen
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 427
Liittynyt: 12 Tammi 2010, 22:23
Paikkakunta: Viiala/Akaa

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja kuparinen »

[quote="terppa"]

  • klip -
    En mä joulua vihaa mutta viettäisin sitä mieluiten vasta jouluna ja pienimuotoisesti, ostoshelvetissä missä toisinaan käyn lounaalla oli joulupukit ja kuuset viritetty jo marraskuun puolivälissä.
  • klip -

PÄÄSIÄISMÄMMIÄ bongattu Stockalla! :twisted: Tuosta saisi jonkun markkinointi-ihmisen vetää kölin alitse. Seuranaan se joka käynnisti joululaulut marraskuun 9. päivä...

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Sit kun on kaupassa töissä ja siel on se 5 eri laulua mitkä soi useamman kerran tunnissa..Ei tartte erikseen joululauluja kuunnella. Ne alkaa parhaimmillaan soimaan jo lokakuun lopussa :S

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Luin, että Lontoossa joissain tavarataloissa epätoivoinen kaupustelu joulumusiikilla alkoi kaikkien iloksi elokuun alussa jee. Paljonko myyntiä menettivät jouluvaraslähdöllä? Mämmi on hassua nyt, mutta kai sitä jotkut söisivät ympäri vuoden.

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Ei käy kateeksi Salsan duuniympäristö.

Mulla on nyt oma huone töissä. En yleensä kuuntele mitään kanavaa. Suuren osan työurastani olen ollut avotilassa, siinä ei paljon radiota soiteta muutenkaan.

Joulusta tai jostain kalenterista en jaksa ahdistua. Mutta viisi joululaulua perä-perää kahden kuukauden ajan saattaisi jo alkaa minuunkin vaikuttaa. :shock:

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: #surullinenjoulukalenteri

Viesti Kirjoittaja jviirret »

vaaka kirjoitti:

Mämmi on hassua nyt, mutta kai sitä jotkut söisivät ympäri vuoden.

hep Kuva

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin