Ratapäivä Nokialla, sunnuntai 29.5. 2016

Keskustelualue kotimaiselle yhdistystoiminnalle.
Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5020
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Ratapäivä Nokialla, sunnuntai 29.5. 2016

Viesti Kirjoittaja tm »

Nokian testiradalle olisi saumaa päästä tänäkin keväänä viettämään nojakistien "ratapäivää", jos ajankohta vain saadaan sovittua suht nopeasti, ja ratavarauskalenterissa on tuolla hetkellä vielä tilaa. Kyselin äsken varausten perään, ja toukokuun puolenvälin jälkeen olisi sunnuntaipäiviäkin vielä vapaana.

Homma menee samalla tavalla kuin aiemmin, eli jos sunnuntai satutaan saamaan, niin rata olisi meidän käytössä koko päivän.
Lauantain tapauksessa Nokian UA:n vuoro katkaisee päivän aikavälillä klo 12-15 (tuohon kannattaa ottaa vielä puolisen tuntia varaa molempiin päihin).

Eli nyt lyhyt huutoäänestys päivämäärästä, laittakaa viestiä tähän alle.
Sovitaan että äänestysaikaa on yksi viikko tästä hetkestä eteenpäin, jonka jälkeen ehdotan parhaiten menestynyttä vaihtoehtoa merkittäväksi ratavarauskalenteriin. Kiire sen takia, että vapaat päivät voivat mennä nopeastikin.

Tällä hetkellä mahdolliset sunnuntait: 15.5., 22.5., 29.5., 5.6. ja 12.6.
Kannattaa kertoa mikä on mieluisin, mitkä mahdollisia, ja mikä ei ainakaan sovi.
Koetetaan valita päivä sitten tämän pohjalta.
Vain yksi ratapäivä tarjolla.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Äänestän 12.6.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja terppa »

Periaatteessa kaikki ehdotetut päivät käy mutta 15.5 on vielä pyöräilyviikkoa ja jos jotain nastaa tapahtumaa sattuisi olemaan muuallakin tarjolla niin saatttaisi harmittaa kun ei osaa jakaantua.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
vuoltu
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 383
Liittynyt: 02 Marras 2011, 12:35
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja vuoltu »

Kesäkuussa en enää lähde muiden tapahtumien takia mutta toukokuu kiinnostaisi. esim. 22.5.

Savenmaan Trike "Taipale" 2011 May -> / Raptobike Lowracer 2013 September -> Dual 700C Raptobike (lowracer) 2015 January

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja NikoK »

29.05 sopisi minulle

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5020
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja tm »

Ripeästihän tänne alkoi kommentteja tulla, hyvä!
Jos tästä ensimmäisen vuorokauden saldosta yrittää jotain vetää yhteen, niin toukokuun lopulle olisi eniten osumia.
Odotetaan vielä kuinka kehittyy viikon edetessä.

Pastori, onko tuo 12.6. sinulle ainoa mahdollinen? Onko 22.5. tai 29.5. mahdollisia?

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Kalenterista ei mitään hajua mitä sinne tupsahtelee, mutta itselle myöhäisempi aika parempi. Toukokuussa koivu kukkiin, kesäkuun puolella alkaa jo henki kulkea.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
takakeno
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 575
Liittynyt: 23 Heinä 2015, 21:40
Paikkakunta: Nokia

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja takakeno »

Pirkan Pyöräily on 12.6 ja olen ilmoittautunut mukaan.
Varmaan muitakin menossa ajamaan tuon lenkin.
22.5 ehtisi olemaan vain klo 15:asti,
mutta muut päivät käyvät kyllä hyvin.
T:Jere

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5020
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja tm »

takakeno kirjoitti:

Pirkan Pyöräily on 12.6 ja olen ilmoittautunut mukaan.
Varmaan muitakin menossa ajamaan tuon lenkin.
22.5 ehtisi olemaan vain klo 15:asti,
mutta muut päivät käyvät kyllä hyvin.
T:Jere

Totta, Pirkka olikin jäänyt merkkaamatta kalenteriin -> 12.6. ei sitten käy.

Hyvän mittaisen ajelun kerkiäisit ajelemaan tuolloin 22. päiväkin, etenkin jos aikaisin aloittaa.
Veikkaan että monet muut väsyvät jo ennen tuota :) .

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja Pastori »

tm kirjoitti:

Pastori, onko tuo 12.6. sinulle ainoa mahdollinen? Onko 22.5. tai 29.5. mahdollisia?

Mulla on vähän vaikeet ajat tossa = lehtorin hommii ja Amerikan proffa kylässä.

22.5 olen Kolilla saunomassa MUTTA 29.5 olen kyllä Siurossa. Amerikkalaiset on kyllä kylässä ja ne pitää viskata lentokentälle joten vähän vaikee on haljeta sinne radalle. Mahdollista se toki voisi olla.

Hyvä olis kyllä testata tän vuoden rakkineita siellä radallakin.

5.6 olen myös siellä Siurossa - mutta olen juhlinut ylioppilasta edellisen illan ja mahdollisesti olen käyttänyt senverran kuohuviiniä etten ole ihan parhaassa iskussa.

12.6 on sitten se Pirkka ja homma lienee peruttu. No. Ehkä sit ensivuonna.

Mulla on näköjään niin tiukalla aika noin ylipäänsä, että pitäisi vissiin katsella tämmöiset jutu valmiiksi vähintään puolta vuotta aikaisemmin :)

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

tm kirjoitti:

Tällä hetkellä mahdolliset sunnuntait: 15.5., 22.5., 29.5., 5.6.
a.

Moi,
minulle kaikki nuo kolme vielä mahdollista viikonloppua käyvät. tosin yksi matka tulossa mutta yritän saada sen toukokuulle joten ehkä 5.6 tuntuu parhaalta, voisin vaikka huvikseen kokeilla ryhmä-nojakkiajoa pirkan ajajien kanssa.

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5020
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja tm »

Nojailija kirjoitti:
tm kirjoitti:

Tällä hetkellä mahdolliset sunnuntait: 15.5., 22.5., 29.5., 5.6.
a.

Moi,
minulle kaikki nuo kolme vielä mahdollista viikonloppua käyvät. tosin yksi matka tulossa mutta yritän saada sen toukokuulle joten ehkä 5.6 tuntuu parhaalta, voisin vaikka huvikseen kokeilla ryhmä-nojakkiajoa pirkan ajajien kanssa.

Tuossa on vain viikko väliä Pirkkaan, onko liian lähellä? Riippuu varmasti siitä, minkälaisen harjoituksen kukin ajattelee radalla ajaa. Esim. vuoltu tuolla kommentoi, että kesäkuun puolella ei käy.

Avatar
vuoltu
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 383
Liittynyt: 02 Marras 2011, 12:35
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja vuoltu »

tm kirjoitti:
Nojailija kirjoitti:
tm kirjoitti:

Tällä hetkellä mahdolliset sunnuntait: 15.5., 22.5., 29.5., 5.6.
a.

Moi,
minulle kaikki nuo kolme vielä mahdollista viikonloppua käyvät. tosin yksi matka tulossa mutta yritän saada sen toukokuulle joten ehkä 5.6 tuntuu parhaalta, voisin vaikka huvikseen kokeilla ryhmä-nojakkiajoa pirkan ajajien kanssa.

Tuossa on vain viikko väliä Pirkkaan, onko liian lähellä? Riippuu varmasti siitä, minkälaisen harjoituksen kukin ajattelee radalla ajaa. Esim. vuoltu tuolla kommentoi, että kesäkuun puolella ei käy.

No Pirkan takia en kesäkuussa enää lähde radalle. Ei se Pirkan 200km niin paha sinällään ole mutta kun siihen lisää 1700 nousumetriä... Ja pari viikkoa sen jälkeen onkin sitten kunnon rypistys...

Savenmaan Trike "Taipale" 2011 May -> / Raptobike Lowracer 2013 September -> Dual 700C Raptobike (lowracer) 2015 January

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5020
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja tm »

No niin, aika lyödä päivämäärä lukkoon. Kommenteista voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että ykkösvaihtoehto on 29.5. ja myös 22.5. olisi mahdollinen. Kyselen huomenna ratavarauskalenterin tilanteen ja teen varauksen. Toivottavasti jompikumpi päivä on vielä vapaana.

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5020
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Ratapäivä Nokialla, kevät 2016

Viesti Kirjoittaja tm »

Sain viimein vahvistuksen ratavaraukselle.
Ratapäivä on sunnuntai 29.5., toivottavasti mahdollisimman moni halukas pääsee tuolloin paikalle.

Nyt asianomaiset voivat ehdotella aloitusaikaa. Ei mielellään ennen klo 9:ää.
Päivää jatketaan niin pitkään kuin paikalla olijoilla riittää virtaa, mutta lopetellaan kuitenkin viimeistään joskus klo 18 aikoihin.

Ilmoitelkaa etukäteen, jos olette tulossa. En ajatellut päivystää radalla iltaan asti odottamassa, josko joku sattuisi vielä paikalle saapumaan.
Rata-alueen portti on koko päivän kiinni, tulen avaamaan kun soittaa numeroon nolla4nolla57kaksikaksi5neljäneljä.

Vastaa Viestiin