Minä voinen jatkaa tähän, kun laitteen ostin...
Ohjaus todellakin on vähän äkkinäisen tuntoinen, pitää vähän tutkia saako noita asetuksia viilattua vähän paremmiksi. Kyllä tuolla pystyssä pysyy ja yhdelläkin kädellä voi hyvin ajaa kun räkää pyyhkii poskelta, mutta pienikin ohjausliike tuntuu heti. Toisaalta kääntyy aika pienessäkin paikassa. Tuo ohjaustangon kiinnitys on aika huono. Vaatisi alumiinin sisään jotain kovempaa tavaraa. Nyt alumiinista on korkanneet kiristysruuvien jengat (liian lyhyet ruuvit) ja ohjaustangon uriin vastanneet metallit, joten kovempaa vääntämällä ohjaustangon kulma elää. Ajattelin kokeilla kierreteippiä tuossa tolpan ja ohjaustangon välissä, ruuvit sain korjattua kun vaihdoin pidemmät ja tulostin väliin sopivat prikat.
Penkki on vähän liian korkealla siihen tehtyjen alumiinisten lisäkappaleiden takia. Kunhan saan penkin alemmas, niin kommentoin ajoasentoa vasta sitten. Ensimmäinen kiinnikkeen protoyyppi onkin jo tulostumassa XD
Sähköavustus toimii, mutta itse taitaisin melkein kaivata jopa enemmän tehoa/vääntöä, kun työmatkamobiiliksi tuon ostin mäkiseen maastoon. Pitää kattoa auttaako kunnon kohoaminen tarpeeksi, vai pitääkö tuo 24V/250W sarja vaihtaa esim. 36V/750W sarjaan. Lukkopolkimet kun hommasin, niin menohalut kasvoi jo huomattavasti, ja kyydissäkin pysyy paremmin. Tasaisella 42km/h tuntuu jo aika menevältä. Välityksiä pitää kattoa pystyiskö vähän pidentämään rattaita vaihtamalla. Toi Shimanon Nexus 8 tjms toimii kyllä hyvin, mutta paikaltaan lähtö on ihan liian kevyttä ja isoimmalla vaihteella tuntuu että vaihteet loppuu kesken.
Vehkeessä etujarrut ja kummallekin oma kahva. Hyvä muuten, mutta kerran jo flippasin koko pyörän, kun tulin liian lujaa ristaukseen ja vahingossa jarrutin väärällä kahvalla. Kyynärvarsi viittä vaille tikkauskunnossa... Mutta onneksi näistä nojakeista tippuu matalammalta. Pystypyörällä ois kyllä menny kyynärvarsi poikki XD