Nyt on myös käyttökokemusta pidemmältä matkalta, oli nimittäin Alastarolla mukana tämä kärry. Kaikki tavarat eivät mahtuneet sinne, oli sen verran rojua mukana mutta yöpymistarvikkeet, vaatteet ja jotain pientä sälää sinne mahtui. Tämä kärry ei ainakaan mun menoa paljoa hidastanut, ylämäkiä lukuunottamatta (vaikka en niissä muutenkaan harrasta spurtteja tosin). Peilistä välillä katsahdin miten tulee perässä, nätisti tuli.
Kopan pohjaan muuten leikkasin sellasen nukkapintaisen liukuestematon (rulla odotti nurkassa aika kauan joten loogisestihan aloin leikata sopivaa palaa siitä lähtöaamuna). Tämä pala suojaa kopan alapintaa, vähentää huomattavasti kolinaa ja melskettä eivätkä tavarat pyöri niin helposti ympäriinsä.
Kärryn kapeudesta on ollut hyötyä, mahtuu huomattavasti helpommin minne vaan. Takaisin kotiin ajaessa ajettiin pätkä kantatietä pitkin. Alussa oli hyvä, leveä piennar ja mahduin yhdistelmän kanssa sinne kokonaan ja tilaakin jäi. Jossain vaiheessa kuitenkin alkoi reunaviivan päälle jyrsitty tärinäviiva ja siinä sai kyllä sihdata tarkemmin. Pyrin ajamaan mieluummin tärinäraidan oikealla puolen koska jos ajoin kärryn vasen rengas raidan vasemmalla puolen, ei liikkumavaraa kauheasti ollut. Oli muuten stressaava pätkä ajaa kantatietä, leveästä pientareesta huolimatta ohittavien autojen nopeudet ja sen tuottama meteli, huhhuh. Kyllä pikkutiet ovat paljon mukavampia.