Kinnerin kate
Re: Kinnerin kate
Hieno on kinneri! Miten herkästi nousee kahdelle renkaalle? Tuossa alussa taitaa rengas nousta kurvissa.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Re: Kinnerin kate
Tuossa oli mutkassa jääpolanne, josta rengas otti pompun. Normaalisti tuntuu että pito katoaa renkaista ennen kuin kallistuu. Mutkat voi ajaa kovempaa kuin tavallisella fillarilla tai autolla.
Re: Kinnerin kate
Lidlissä myydään ma alkaen rantatelttaa, jossa on lasikuituputkea ja vettä hylkivää kangasta. Ei hajua putken taipuisuudesta ja kestosta. Kankaassa useampi ura putkille. Hinta 20€.
Budget Sportissa on ainakin kahta eri kokoa telttoja halvalla siis olikohan 20-40 koosta riippuen. Komposiittiputkea 7,9 mm halkaisijalla yhdessä mallissa ainakin. Ei taivu tarpeeksi mielestäni kinnerin katteen runkoon. Lidlin teltasta ei tietoja putken koosta. Pitää olla ovella ma avausaikaan.
Budget Sportissa on ainakin kahta eri kokoa telttoja halvalla siis olikohan 20-40 koosta riippuen. Komposiittiputkea 7,9 mm halkaisijalla yhdessä mallissa ainakin. Ei taivu tarpeeksi mielestäni kinnerin katteen runkoon. Lidlin teltasta ei tietoja putken koosta. Pitää olla ovella ma avausaikaan.
Re: Kinnerin kate
Lidlin rantateltan putkisto tuntui liian paksuseinäiseltä, suurikaliberiselta ja taipumattomalta kinnerin katteen rungoksi. Paketti lupasi UPF 40. Paketti on niin pienihalkaisijainen, että se mahtuisi melko aerona monen pyörän runkoputken alle. Paino ei ole paha.
Re: Kinnerin kate
Vastaanpa tähän vanhaan viestiin, kun tuli heti mieleen, että tämähän on melkein "puolet" kinnerin katteesta.
18V 100W 1050MM x 550MM Efficient Semi Flexible Solar Panel:
http://www.banggood.com/18V-100W-1050MM ... 05467.html
Lisätty sivuston kommenteista: ">20v in full sunshine and >12v in the evening and shadow."

18V 100W 1050MM x 550MM Efficient Semi Flexible Solar Panel:
http://www.banggood.com/18V-100W-1050MM ... 05467.html
Lisätty sivuston kommenteista: ">20v in full sunshine and >12v in the evening and shadow."
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: eDonna | #nojakki@IRCnet ja #hpv@OFTC | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät | "The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and drive." -janx-
Re: Kinnerin kate
Matala jännite, parempi olisi pari paneelia isompaa jännitettä tarjoamaan. Taipuvia päälle astumisen kestäviä on tehty ainakin venekäyttöön.
- ajou
- Treenaileva sisällöntuottaja
- Viestit: 596
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 21:24
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Re: Kinnerin kate
Hei. Eikös tämän tekemisessä ole käytetty lestiä eikä muottia? Upea on, hienoja oivalluksia ja tuttuja rakennusvaiheita.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
Joutsimäet Oy - (Kaarikinneri Oy - Arcusvelomobile Ltd)
2001 Flevotrike/bike - 2003 TW Bent - 2005 käsintehty trike - 2013 ICE Adventure - 2014 ICE Sprint Bafang keskimoottorilla, johon rakennettu Arcus velomobiilikate
Arto Joutsimäki
Joutsimäet Oy - (Kaarikinneri Oy - Arcusvelomobile Ltd)
2001 Flevotrike/bike - 2003 TW Bent - 2005 käsintehty trike - 2013 ICE Adventure - 2014 ICE Sprint Bafang keskimoottorilla, johon rakennettu Arcus velomobiilikate
- ajou
- Treenaileva sisällöntuottaja
- Viestit: 596
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 21:24
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Re: Kinnerin kate
Olisi muuten mukava nähdä videolta, miten tuonne sisään meneminen ja ulostulo luonnistuu.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
Joutsimäet Oy - (Kaarikinneri Oy - Arcusvelomobile Ltd)
2001 Flevotrike/bike - 2003 TW Bent - 2005 käsintehty trike - 2013 ICE Adventure - 2014 ICE Sprint Bafang keskimoottorilla, johon rakennettu Arcus velomobiilikate
Arto Joutsimäki
Joutsimäet Oy - (Kaarikinneri Oy - Arcusvelomobile Ltd)
2001 Flevotrike/bike - 2003 TW Bent - 2005 käsintehty trike - 2013 ICE Adventure - 2014 ICE Sprint Bafang keskimoottorilla, johon rakennettu Arcus velomobiilikate
Re: Kinnerin kate
ajou kirjoitti:Hei. Eikös tämän tekemisessä ole käytetty lestiä eikä muottia? Upea on, hienoja oivalluksia ja tuttuja rakennusvaiheita.
Ensin tehtiin lesti, lestistä muotti ja muotista kate. Eli kuoren ulkopinta on ollut muottia vasten.
ajou kirjoitti:Olisi muuten mukava nähdä videolta, miten tuonne sisään meneminen ja ulostulo luonnistuu.
Kyytiin pääsee samaan malliin kuin kanoottiin. Astutaan rungon päälle (kinnerin sisälle putkirungolle), toinen jalka viereen ja sitten perse penkkiin. Ulos pääsee päinvastaisessa järjestyksessä. Kaikilta koehenkilöiltä on onnistunut ilman ongelmia. Tässä ensimmäisessä protossa on melko iso aukko, pienempikin riittäisi. Toisaalta jos on tarve, niin voisi laittaa isommankin ja alemmas auki olevan.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija