http://www.intercitybike.nl/orderboek/
DF taulukoita ihmetelly, valmistuneiden listan numerojärjestystä - ja nyt pisti silmään tilauslistassa on joitakin syyskuussa tilattuja pyöriä aika kärjessä. Millähän konstilla/rahalla pääsee jonon ohi vai pääseekö?
Kyselyn mukaan tämä johtuu siintä , kun he ovat päivittäneet tilausta, niin tulee uusi tilauspäivämäärä ? Tilauskanta muutenkin vähän ihmeellinen.
Nyt DF XL mallia kuulemma valmistuu tällä hetkellä noin 5 kpl kuukaudessa.Oma tilaus; alku kesästä sitten ei tarvitse ajella millään nojapyörällä.Ojalan laskuopin mukaan valmistunee syyskuun kantturoilla Uusi muotti valmistuu jossain vaiheessa,joten valmistumiset nopeutuu.
DF:n jos joku haluaa kesälle 2016 kannattaa tilata jo nyt.
Re: Strada DF
Lähetetty: 10 Helmi 2015, 17:32
Kirjoittaja rutunen
Mie kattelin paljon noita eri valmistajien mallien maavaroja ja äkkiseltään hirvitti miten helposti kalliin ja nätin pohjan voisi kolauttaa jos tie on epätasainen.
Re: Strada DF
Lähetetty: 10 Helmi 2015, 17:55
Kirjoittaja Puusilmä
Milanin pohja on ainakin tarkoitettu kolhittavaksi - muistelen. Nuo patit ovat valmistajan mukaan paksumpia kuin muu runko.
Re: Strada DF
Lähetetty: 10 Helmi 2015, 19:15
Kirjoittaja PW
Puusilmä kirjoitti:
Milanin pohja on ainakin tarkoitettu kolhittavaksi - muistelen. Nuo patit ovat valmistajan mukaan paksumpia kuin muu runko.
Siellä taitaa olla alumiiniset kulutuspalat.
Re: Strada DF
Lähetetty: 11 Helmi 2015, 02:33
Kirjoittaja ajarmala
PW kirjoitti:
Puusilmä kirjoitti:
Milanin pohja on ainakin tarkoitettu kolhittavaksi - muistelen. Nuo patit ovat valmistajan mukaan paksumpia kuin muu runko.
Siellä taitaa olla alumiiniset kulutuspalat.
Milanissa ne kulutuspalat kantapäiden kohdalla ovat alunperin n. 3 mm paksut muovisuikaleet, jotka on niitattu lasi(tai hiili)kuitupohjaan kiinni. Ne kestävät aika hyvin kulutusta rotvalleissa ja hidastetöyssyissä. Tosin nyt kolmen ajokauden jälkeen niissä alkaa jo näkyä vakavaa kulumaa ja olenkin harkinnut korvata ne muoviset suikaleet peltisillä. Peltisuikaletta sai kivasti yhden nummelalaisen peltifirman jätelavasta, jossa oli juuri sopivasti 33 mm leveää ja 0,70 mm paksua galvanoitua peltisuikaletta metrikaupalla. Eivätkä kehdanneet ottaa siitä vajaan metrin pätkästä edes mitään hintaakaan. Siitä saa sopivasti ne tarvittavat kaksi 40 cm:n pituista pätkää. Ajattelin teipata ne 3M:n ilmastointiteipillä kiinni kinnerin pohjaan sitten, kun niistä muovisista aika jättää.
Ja hei, eipäs nyt naureskella siellä ilmastointiteipille! Teipistä on tehty mm. tykki, silta ja purjevene, joten kyllä se nyt pari kulutuspalaa paikoillaan pitää.
Re: Strada DF
Lähetetty: 11 Helmi 2015, 08:27
Kirjoittaja Pastori
Semmoista tanakkaa 2 puoleista teippiä pellin ja korin väliin? Toimisi samalla 2 millin pehmusteena ja koriäänet olis pienemmät?
Re: Strada DF
Lähetetty: 11 Helmi 2015, 09:20
Kirjoittaja terppa
Metallikulutuspalat tuo varmaan myös näyttävyyttä pimeäajoon töyssyisellä tiellä kun pohja lyö tulta
Re: Strada DF
Lähetetty: 11 Helmi 2015, 11:42
Kirjoittaja jviirret
Pastori kirjoitti:
Semmoista tanakkaa 2 puoleista teippiä pellin ja korin väliin? Toimisi samalla 2 millin pehmusteena ja koriäänet olis pienemmät?
Ilman pehmustetta kaikki teräskulutuspaloihin kohdistuvat iskut tulevat koriin vaimentamattomina ja voivat aiheuttaa murtumia, luulen.
Jukka
Re: Strada DF
Lähetetty: 11 Helmi 2015, 12:34
Kirjoittaja samuel
terppa kirjoitti:
Metallikulutuspalat tuo varmaan myös näyttävyyttä pimeäajoon töyssyisellä tiellä kun pohja lyö tulta
Pienet liuskat magnesiumia niin wau-efekti on huipussaan. Esim. moottoripyöräasuihin on joskus saanut magnesium-polvisuojia.
Re: Strada DF
Lähetetty: 11 Helmi 2015, 13:19
Kirjoittaja irakas
ajarmala kirjoitti:
Ja hei, eipäs nyt naureskella siellä ilmastointiteipille! Teipistä on tehty mm. tykki, silta ja purjevene, joten kyllä se nyt pari kulutuspalaa paikoillaan pitää.
Vai, että ite pitäis tehä No jos harjoittelupaja tulee niin varmemmin voisi onnistua... Tosin ehkä tämä kesä mennään vielä muovisuikaleilla ja värkkäillään ensi talvena. Paras ajokausi alkamassa