testit suoritettu
pienet perustelut pyörän rakenteelle taka-akselin jättö on tarkoituksella suuri (sattu oleen tommoset osat )
koska oli tarkoitus siirtää kuljettajan painoa mahdollisimman paljon vetävälle pyörälle ja nyt se on aikalailla 50/50
rinteessä ajamista en saanut testattua mutta tiet joilla ajelen ovat vanhoja öljysorateitä ja hiekkateitä jotka reunoiltaan kallistavat ja ovat painuneet melko kalteviksi ja kuoppaisiksi ei siinä tartte mitenkään erityisesti ohjata suoralla osuudella kädet rennosti tangoilla ja "ajatuksen voimalla" niinkun normipyörääkin
kokeilin myös ajaa oikea takapyörä ulkona pieltä pudotus jotain 5-10 cm ja epätasaisuuksia riittävästi vauhtia lievässä alamäessä pikkasen yli 30km/h taka-akseli elää omaa elämäänsä eikä hakkaa ohjaukseen mitenkään häiritsevästi ja penkki pysyy vielä noinkin suurella kallistuksella melko suorassa
taka-akseli toimii (jälleen vahinko ) kallistuksia ja kuoppia tasaavasti koska ylärinteen puoleinen rengas saa enemmän painoa se antaa enemmän periksi ---> taka-akseli siis kiertyy ja siinäpä meillä kelpo jousitus akselin materiaali on tavallinen 40x40mm 1,5mm putki ja kun se on vain keskeltä kiinni eturungossa siinä on mukavasti joustoa tiedä sitten kauanko kestää mutta tehdään sitten uusi pikkasen paksummasta
akselina on 50mm leveän ketjun liitos kappale (kuin pyörän ketjua mutta pikkasen järeempää) lenkin korvat hitsattu ammattilaisen toimesta jotta toi ei oo se paikka mistä ensiksi antaa periksi
kitkaa siinä on aikas vähän ohjaus on kevyt käännellä paikallaan ja vauhdissa
semmonen kuoppa joka heittää yli 100kg kuskin penkiltä luultavasti tekee myös vanteesta enemmän suksen näköisen laitteen ja pysäyttää pyörän pehmeän turvallisesti
ohjaus käännettynä kuoppaan ajo jo ennemmin vahingossa testattu ei ihan ollu liikeradat viä hallussa ja ajoin oikealle kääntyessä takapyörän ulos tieltä melkoisessa vauhdissa pomppas melko kovasti mutta ei se tuntunut jotta nurin ois
menossa
jotta aikas turvallista menoa on