Hyvä aihio?

Rakennatko omaa nojapyörää? Täältä voit saada vinkkejä projektiisi.
saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Hyvä aihio?

Viesti Kirjoittaja saass »

Hei nikkarit!
Olisiko tuollaisen Tunturi Chat menopelin muuttamisessa nojakiksi mitään järkeä?

Rälläkällä pari putkea poikki penkin tieltä yms. "pientä viilausta" varmaan vaatisi! :?
Renkaat 20x1.75

Liitteet
chat.jpg
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Hyvä aihio?

Viesti Kirjoittaja jviirret »

No jos osaa hitsata ja rälläköidä niin miksipä ei. Tosin tuon hinnalla saa varmasti kaksi 3vaihteista lastenpyörää josta tekeminen ei ole juurikaan isompi homma. Tai vaikka savenmaalta valmiin nojakin :roll:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja
Viestit: 1690
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 13:50
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Hyvä aihio?

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

saass kirjoitti:

Hei nikkarit!
Olisiko tuollaisen Tunturi Chat menopelin muuttamisessa nojakiksi mitään järkeä?

Rälläkällä pari putkea poikki penkin tieltä yms. "pientä viilausta" varmaan vaatisi!

Josku olen tuollaista Chat ttiä katellut livenäkin ja miettinyt samaa kun siinä tuo etuputkikin on oikeaan suuntaan..
Mielestäni tuo ei välttämättä ole paras aihio ellei hinta edullinen tai sitten satu lojumaan nurkissa haitolla...
Mutta Ideasi on kyllä täysin rakentelijalle ominainen.

Itse koittaisin mielelläni hakea lisää vaihteita omaavan luovuttajan, toki pienistä pyöristä (pois lukien lasten sekä nojakit) niitä harvemmin löytyy..

tuolla kyseinen kapistus kai 149, mutta tuossa kai ei ole vaihteita?
http://www.intersport.fi/kajaani/index/ ... /P_25.html

Itse olen miettinyt tuota Bilteman yosemiteä 20" rattaat ja taittuva runko ja 3 vaihdetta.... 199€
Mutta siinäkin vaihteet loppuvat kesken....

Mutta mielenkiintoista havaita että näitä aihio ehdotuksia tulee, ja se on mielestäni erittäin kannustavaa.
Pitänee itsellä kelata tuo uusi biltsun kuvasto läpi... :wink:

Ja positiivista on myös tuo että noita edullisia nojapyöriäkin on alkanut tulla maisemiin.

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Hyvä aihio?

Viesti Kirjoittaja saass »

Kysyin tuolta intersportista chattia, mutta ne oli jo menneet tuohon hintaan 149€ :cry:
Ei ole vaihteita... mutta olisihan tuohon vaihteet saanut kun olisi tehnyt/ostanut uudet dropoutit....
Eikös fillarikellarissa Annankadulla ole niitä vaikka kuinka paljon.
Tai sitten pelkkä napavaihtaja... taitaisi kyllä tulla hintaa aivan liikaa, joten hyvien aihioiden etsintä jatkukoon! :lol:

Vastaa Viestiin