No sillä sanoinkin, kun flevossa pitää niin intensiivisesti keskittyä ajamiseen, muuten pusikko pölisee . Se kun ei oo mikään maisemien katselu kruiseri
Öh. Sehän on sitten ihan erilainen kuin pythonit(triket/biket). Vai onko sulla vielä oppimisprosessi kesken?
Hyvä se Vilijamin flevo on. Samanlainen kuin pyyttoni - voi ajella nollat taulussa auringonlaskuun
Lisää kilometrejä vaan niin voi istua kyydissä maisemia katsellen
Jos se onkin Japanialainen Zen-polkupyörä, jolla ajetaan niin täydellisesti pyörittäen, että ei pompi. Ajamaan harjoitellaan ensimmäiset seitsemän vuotta ilman polkupyörää, eikä silloinkaan vielä asenneta ketjua paikoilleen.
Tämä tietenkin vertaa oppimista kuuluisaan klassikkokirjaan Zen ja jousella ampumisen taito, jossa saksalainen professori Eugen Herrigel kertoo kuinka opiskeli jousiammuntaa 1950-luvun Japanissa Kenzo Awan oppilaana.
Aina ei koneen tarvitse olla helppo käyttää, jotta se voi olla hyvä, kunhan käyttäjä sulautuu osaksi kosmista konetta.
Katsokaa nyt tätäkin perinteistä Japanialaista jousta, jota ammutaan epäsymmetrisesti ja vinossa asennossa, silti tarkasti ja täydellisesti.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Velorizontalista löytyi kivasti hitsaamatta toteutettu pyörä. Pystäriä on leikelty ja viistoputki on käännetty keulapuomiksi. Perä puusta ja Sakari-mallinen alaohjauskin
Eturataskin taitaa olla se kaksoisovaali(neliö) mistä Nokialla oli kesällä puhe
Tosi massiivinen ja monenlaista härpäkettä täyteen
tungettu poljinavusteinen sähköpyörä - oikea SUV-hökötys. Tai jotain.
Paljonkohan painaa ja miten mahtaa kulkea polkemalla? Ajelevat videossa enimmäkseen polkematta.
Kun katsoo, kuinka ohjaustanko (tai mikätoiny on) sijoittuu kuljettajan eteen,
sopii toivoa, että tuolla ei joudu törmäystilanteeseen.