terppa kirjoitti:Äkkiseltään tuntuu, että tuo ei ole riittävän "erikoinen", että voisi perustella esim. kalliimman hinnan, ostajat olisi "järki-ihmisiä", heillä kuvittelisin olevan hankinnoissa kipuraja alempana.
Mun näkemys aiemmin esitetyillä kriteereillä näyttää jokseenkin tältä:
Heh, aika tutulta näyttää täällä Oulussa on M5 20/20 Ti jossa on tollanen boxi, tai ainakins saman näköinen.
terppa kirjoitti:Jos tuollaisen poksi/pyörä yhdistelmän saisi kivan värisenä ja mahdollisesti tyyliin ja väritykseen soveltuvan yksipyöräisen perävaunun niin avot... järjellä ajatellen ne sähköt kannattaisi laittaa avittamaan sieltä perävaunusta käsin kun silloin vain sitä sähköä tosissaan kaipaa.
Tässähän on ajatusten lukijoita liikkeellä...
Itse tekisin takaboxin jonkin verran alemmas ja ehkä tilkan enemmän taakse yltäväksi. Mutta tuollakin lowracer kulkee jo heikommallakin kuskilla nopeimpien DF-kuskien vauhtia (mutta eri rytmillä mäissä) tarpeen tullen.
Joku ehdottikin että tehdä hiilikuidusta koko värkki. Jos kantti kestää tehdä rungon, penkin ja takaboxin yhtenä kappaleena ja siis vaikkapa kolme eri penkkikokoa (M/L/XL) niin painokin pysyisi aisoissa, runko olisi myös jäykkä vahvemmallekin mäkien runttaajille ja bling-puolikin olisi kunnossa.
Itsellä moinen on jo käynyt mielessä, saa nähdä milloin riittää nojailuilta virtaa aloittaa tekeminen... pitää aloittaa tuosta takaboxista ja sille asiallisimman muodon hakemisesta. Ehkä kätevin olis tehdä se "zotefoam" materiaalista jota voi muokata jonkin verran.