On ihan mahdollista että tuossa keskusteluketjussa mainitut laatuongelmat on tuotantoprosessista saatu korjattua sittemmin. On oma valintasi otatko sen riskin että saat samanlaisen ongelmapesäkkeen kuin ketjun aloittaja.
Sensijaan, tuon laittamasi kuvan perusteella tuo pyörän perusongelma eli aivan ketuilleen suunniteltu ohjausgeometria näyttäisi olevan edelleen suureksi osaksi tallella.
Fiksummat korjatkoon jos puhun ihan pehmeitä, mutta näkisin nuo ongelmat näin:
Kuvan perusteella ohjausnivelten olkatapit osoittavat suoraan alaspäin, eivätkä renkaan maakosketuskohtaan tai jopa sen ulkopuolelle kuten pitäisi. Tämä aiheuttaa sen, että kuoppaan ajaessa tai etupyörän osuessa kiveen ohjaus pyrkii kääntymään kuopan suuntaan. Ärsyttävää ja kovissa nopeuksissa vaarallista.
Lisäksi samojen olkatappien pitäisi olla kallistettuna taaksepäin, eli osoittaa myös jokusen sentin eturenkaan maakosketuskohdan etupuolelle (ns. jättö) mikä vaikuttaa ohjauksen vakauteen. Kuvan pyörässä tätä jättöä ei ole lainkaan tai vain hyvin vähän, jolloin ohjaus ei keskitä kunnolla ja on muutenkin levoton. Lisäksi tuo levottomuus vaihtelee nopeuden mukaan?
Ackerman näyttäisi sen sijaan otetun ohjauksessa huomioon, sikäli kun kuvasta pystyy näkemään. Tämä tarkoittaa sitä, että ohjausnivelet yhdistävän raidetangon päät on kiinnitetty niveliin hiukan kapeammalle kuin olkatappienn välimatka. Tämä aiheuttaa sen että ulompi etupyörä kääntyy vähemmän, eikä laahaa mutkissa, mikä vähentää eturenkaiden kulumista.
Eli näyttäisi siltä, että ohjausgeometriassa on edelleen rutkasti korjaamisen varaa, muuhun työn laatuun ei voi tuon kuvan perusteella ottaa oikein kantaa.