Guerilla marketing elikkä sissimarkkinointi on nostamassa päätään velomobiilien käyttötapana. Tästä juttua mm.: http://velomobilemedia.com/.
Testasimme kuinka tämä toimii omatekoisella mobiilillla messuilla. Nuoli lähti Alihankintamessuille markkinoimaan 3D-tulostustapahtumaa ajelemalla Tampereen messukeskuksen pihamailla, järjestäjän luvalla.
Tuloksia
- Sissimarkkinointi toimii!
- Saimme 100%:n huomion kaikilta joiden näköpiiriin osuttiin (= useita satoja messuvieraita)
- Saimme ihmisiä mukaan mainostamaamme tapahtumaan (ilmoittautumiset on jo plakkarissa).
- Nuoli kiinnosti sen verran, että kiinalaisten kaupparyhmä olisi saman tien tilannut näitä muutaman sata kappaletta.
- Saimme siirrettyä markkinointia lähes ilmaiseksi Kiinaan. Erityisesti aasialaiset ystävämme innostuivat markkinoimaan (polkemaan) puolestamme.