Kokemusta ei ole kyseisestä mallista, mutta huomiota kiinnitti seuraavat seikat:
Isot pyörät. Helppo saada renkaita kaikkeen käyttöön, Hyvä rullaavuus.
Semikorkea rakenne helppo oppia ajamaan ja näkyvä kaupunkiliikenteessä. Turvallinen.
Yläohjauksella helppo talutettavuus ja muu käsiteltävyys parempi, kuin alaohjauksella. Lisäksi tuolla teräsmiesyläohjauksella opit ajamaan heti, ilman opettelua. Alaohjauksella kruisailumukavuus hiukan paranee.
Takahaarukan rakenne ei hyvin näy kuvasta, mutta kannattaa tarkastaa sen punoutumisherkkyys. Rakenteellisesti siinä on kysymys takahaarukan puoliskoiden kiinnityksestä toisiinsa. Mitä paksummalla putkella se on tehty, sitä vähemmän punoutuu. Sivukuvasta tuo haarukkarakenne on kyllä riittävän jäykkä, mutta puoliskojen kiiinnitys toisiinsa ei näy. Voi kokeilla kädellä pitämällä kiinni istuimen selkänojasta ja heiluttamalla takapyörää sivuttain. Mitä enemmän joustaa, sitä herkempi on punoutumaan ja siis epävakaampi ajettava. No, jos ei ole kokemusta, eihän sitä voi tietää, mikä on paljon ja mikä vähän. Kuva takahaarukasta läheltä yläviistosta auttaisi arvioimaan.
Istuimen koko kiinnitti myös huomiotani. En tiedä, miten on mitattu, mutta 62 cm kuulostaa aika pieneltä. Käy koeajamassa ja sovita selkääsi penkkiin.
Edit: Juu, TMS mainitsema nivelpisteen paikka on tosiaan liian korkealla. Iskarin jousi täytyy säätää isolle esijännitykselle, joka syö pienten epätasaisuuksien imemiskykyä, jotta ei pompota polkemisen tahtiin. Ei hyvä, mutta huonompiakin on nähty. Esitekuvasta tihrustin, että takahaarukan puoliskot ovat kolmella ohuella rakenteella kiinni toisissaan. Ei huono, mutta ei paras mahdollinenkaan. Saa vähän sellaisen vaikutelman, että pyörään on tehty takajousitus jäykkäperäisen siluettikuvasta. Laskemalla jousitus alemmas lyhentämällä iskaria tai siirtämällä sen yläpäätä ylemmäs pompotusherkkä geometria vähenee ja on periaatteessa saatavissa kuntoon. Voi tosin joutua ostamaan lyhyemmän iskarin.Vaikea sanoa, kun ei ole kunnon kuvaa iskarin yläpään kiinnityksestä. 