Vilijami kirjoitti:Kyllä sopii. Just tein tuollaisen vaihtotyön omaan pyörään.
JESSS!

Vilijami kirjoitti:Kyllä sopii. Just tein tuollaisen vaihtotyön omaan pyörään.
jori kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Kyllä sopii. Just tein tuollaisen vaihtotyön omaan pyörään.
JESSS!![]()
![]()
Vilijami kirjoitti:Lue kuitenkin se asennusohje, vaikka ei se mikään vaikea ole.
Itse suhtaudun intohimoisesti käyttöohjeisiin, koska olen niitä töiden puolesta joutunut tekemään ja tiedän että joku on nähnyt oikeasti vaivaa ohjeiden eteen. 95% ihmisistä ei lue käyttöohjeita
jooseha kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Lue kuitenkin se asennusohje, vaikka ei se mikään vaikea ole.
Itse suhtaudun intohimoisesti käyttöohjeisiin, koska olen niitä töiden puolesta joutunut tekemään ja tiedän että joku on nähnyt oikeasti vaivaa ohjeiden eteen. 95% ihmisistä ei lue käyttöohjeita
Hep! En lue ellei ole pakko. Johtuu pitkälti siitä että käyttöohjeiden sisältö on pilattu kaikennäköisillä varoituksilla ja kielloilla. Noiden poliitikkojen vaatimien turhakkeiden pitäisi olla erillään siitä oikeasti hyödyllisestä tiedosta, jolloin ne voisi jättää helposti lukematta. Yleensä ne ovat iloisesti sekaisin
PW kirjoitti:Pojan Oivan toin tullessani Hesasta - fauberkammen oli polkassu poikki
Pyörä ei oo mitään antiikkii, arvaisin 80 tai 90luku. Ruostetta pilkkuina ja vähän muutenkin alkaa näkyä. Kuinkas vanhat velot tämmösen käsittelee, vai antaako olla? Oon ymmärtäny, ainakin.vanhempien entisöitävien kohdalla - ettei pitäs mennä maalaamaan peittoon vanhaa maalia.
PW kirjoitti:Tandemjopojakin kuulemma tehty, onko kellään vihiä?
PW kirjoitti:IMG-20170720-WA0003.jpgIMG-20170720-WA0000.jpg
Poika ja miniä kunnostivat vanhan hyvin pidetyn Jopon.
Niihin tais iskee Jopo innostus, nyt tartteis löytää Jopon raatoja tai aihioitaTandemjopojakin kuulemma tehty, onko kellään vihiä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa