Minä luin eilen tuosta Jukan munuaiskivusta ja tunsin selvästi kipua alaselässä.

Muutin asentoa, kun muistin Pastorin maininnan kivun säilymisestä asennosta riippumatta. Ei, lievää juilimista oli silti alaselässä, vaikka asentoa muutti. Selvä munuaiskipu!
Sitten muistin viikonloppuna tekemäni pihan siivoukset. Olin mm. ottanut kuusi autonrengasta pois vanteelta käsipelissä paikannut kaksi henkilöauton rengasta sisäpuolelta polkupyöränrenkaan paikalla ja laittanut nuo paikatut takaisin vanteelle. Sahannut romupuita ja kanniskellut rautoja parempaan jemmaan ja sitten jököttänyt tietokoneella monta tuntia.
Vaikka pahasti luulosairauteen taipuvainen olenkin, arvelen että tämä minun "munuaiskipuni" taitaa olla vähän lähempänä pintaa ja lähtöisin yllättäen töihin joutuneista selkälihaksista.
Tänäänkin jouduin vielä yhden renkaan ottamaan vanteelta ja vaihtamaan alle kahteen kertaan, kun piti saada samanlaiset molemmille puolille tyttärelle reissuautoon, jolla on lähdössä huomenna Ruotsiin.
Heh, näyttää aiheuttavan munuaiskipua tuollainen siivoaminenkin. Täytynee välttää sitä jatkossakin, vaikka liiasta siisteydestä ei kai voi minua syyttää missään mielessä.

ED. Huomasin, että tuon voi ehkä ymmärtää väärin. Tarkoitus ei siis ollut mitenkään epäillä Jukan ja Pastorin kipuja luulosairaudeksi, tai mitään sellaista. Tarkoitus oli vain nauraa itselleni ja omille mielen vinksahduksilleni ja herkkyydelleni saada juuri ne oireet, jotka lääkärikirjassa lukevat.